Senaste aktiviteten
-
Totte lille svarade i tråden Vad har ni gjort med era hus idag?.Gräver ner elrör till laddboxen så att vi kan ladda elbilen med ström från solcellerna -
mexitegel svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Jo, men det justerar man med bulten. Tar man bort den så kan konsekvenserna bli förödande -
BBitterhetsakademin svarade i tråden Dagens verktygsinköp!.Dagens loppisköp blev en yxa för en femtiolapp men hur kvaliteten är får framtiden utvisa,den verkar gjord i ganska mjukt stål.
-
FEnligt ts så ska det vara fastighetsgränsen som ts inte ifrågasätter i tråden, däremot undrar vad syftet kan vara. Två alternativ finns...
-
Ffribygg svarade i tråden Utbyggnad pumphus.Enklast är om du gör tillbygget helt under takfoten på huset. Snyggast vore väl däremot att låta husets tak fortsätta ut i samma vinkel...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Min hobby, Actionfigurer.Den går posera. Lederna är gömda bakom silikon-skinnet -
Ffribygg svarade i tråden Utbyggnad pumphus.Absolut, plocka ner panelen där utbyggnaden ska vara pluss ett par tre dm extra på sidorna så du kan täta mot husets vindspärr ordentligt.
-
BBennyOne svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Nja ordet "bult" kommer ifrån engelskans "bolt". Du får hoppa tbx till medeltiden och då fanns inte företaget du pratar om 😆 Så länge...
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Du försvinner ned i irrelevanta detaljer. Och har fått det förklarat för dig. Men kommer då bara med blinda avfärdanden. Återigen: Det...
-
Ffribygg svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.OT: Är inte väl separerade körfält och separat gångbana att föredra?
-
FMenar du att du anser att det är opraktiskt fast du skriver praktiskt? Jag har banker som jag bara loggar in till någon enstaka gång per...
-
mexitegel svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.Inte en aning, men vad du än gör så rör den inte. Är det i en körbana så är den som håller ihop höger och vänster körfält. Är den i... -
BBjörne57 svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.lägg en skruv på en varm asfalt även en solig dag och kör på den så trycks den ner.
-
MSåhär låter min nu….vad gjorde ni för att åtgärda?
-
BBjörne57 svarade i tråden Hur kan denna bult ha hamnat här?.bult är något man bultar på , skruv skruvar man på.
-
HHenrikHuslöse svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Synkronkompensatorer är en nättjänst, närmast jämförbar med elnätet. EI brukar väl tillåta en kalkylränta på runt 5%?
-
Alfredo svarade i tråden Vad kan detta vara för hål i mitt badrum?.Men betala med ett privat kort och strunta i att hantera köpet inom rörelsen. Jag ser verkligen inte problemet. -
OOdugligMenErfaren svarade i tråden Byta fogsand till hårdfog.4,5 säckar på 76kvm? Jag ska köra hårdfog på mina 48kvm och tänkte köpa 5-6st 22,7kg säckar då det står att en säck räcker till 9kvm för...
-
Llalali5 svarade i tråden Vad kan detta vara för hål i mitt badrum?.Fattar. Jag har enskild firma men känns fel att köpa något till badrummet när verksamheten är långt ifrån allt som har med badrum och...
-
LHej Jag har stora problem med min ytterdörr till gäststugan. Jag har plockat bort dörrvredet och provat med en större mejsel, men den...