Senaste aktiviteten
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Hm.. nä jag går bort i de där liknelserna med nätverk, eller så gör ni det? Tycker inte det är jämförbart öht.
-
GK100 svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Du får om möjligt försöka vidga dina vyer en smula. Nollkoll är välfunnet och följer logiskt ur dina försök i fackområdet. -
JEn köpresa som började med reklam för en Parkside nätdriven stånghäcksax för 799:- för några månader sedan. Efter lite sökningar på YT...
-
JBytt alla stavarna på trappstegen till husvagnen. Får räcka för idag, det är trots allt midsommardagen.
-
REn alkoholist kan man inte hjälpa genom att ge sprit. Likaså en spelare kan inte hjälpas med pengar. Det missbrukarens situation som...
-
Tokslut förvånades av Bitterhetsakademins inlägg i tråden Saker som vi glömt bort att de har funnits.Filmnostalgi från 1937. Värt att notera är Warner Oland eller som han verkligen hette, Werner Öhlund. Född i Västerbotten men blev... -
RRent juridiskt är svaret, under förutsättning att de är solidariskt ansvariga, vilket är normalfallet, att det inte går att komma ur...
-
RDet vet vi inget om, men ska vi gissa, gissar jag att han skaffade "sitt hus" innan samboförhållandet inleddes.
-
RUtnyttja tjejens arv för att betala sina skulder? Låter som dags för exit för din släkting...
-
MMosesAmos svarade i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Han/hon frågar om råd/alternativ eftersom det inte går att prata med grannen.En del verkar ha missat det…..men som någon redan...
-
RRulleBulle svarade i tråden Varför kyler inte ftx:en med kylbatteri?.Så må de vara men känns just nu som jag har något fel i inställningarna. Varför öppnar inte tex ställdonet fast de är så varmt?
-
GGunnar Johansson69 svarade i tråden Vad kostar det att måla fasaden?.Som referens till vad som uppfattas som en ”galen” offert ovan om 570 timmar så landade min ommålning av fasad på 500+ timmar...
-
PDet går inte att kyla med enbart FTX-ventilation påstår jag. Du kan kyla luften som tillförs rummet via FTX, men den luften är inte...
-
blackarrow svarade i tråden Energidelning, ny lag!.Lägg in en patch för att höja frekvensen också. 😇 Skaffa en kombispis som går både på el och gas. 🤔 -
Lite OT, minns när jag var ung då alla hade svartvit TV och det var engelsk fotboll på lördagarna. Det blev avbrott och de visade en... -
TTabors39 svarade i tråden Den stora öltråden!.Lite tunn i smaken. Men lättdrucken.
-
TVad gör det att Sverige ligger under med 3 mål mot Nederländerna när ölen smakar så här bra.
-
AJag vet av erfarenhet att det fungerar. Ha bar koll på säkerheten och tänk till innan vad som kan/kommer att hända och vilka problem o...
-
PPernob skapade tråden Friformsdela aluminiumplåt, plasmaskärare eller annat? i forumet Metall - stålkonstruktioner, svets och smide.Jag behöver göra något åt poolsargen till vår njurformade (suck) saltvattenspool. Jag har kört med tunnare kompositbrädor men de håller...
-
EEyEr0n svarade i tråden Hur gör man om bergvärmehålet läcker vatten ?.Trycks det upp vatten ur bergvärmehålet? Är det inte övertäckt med jord osv?
-
CMitt bergvärmehål ligger i en sluttande infart till huset , och problemet märks mest vintertid när det bildas mycket is på vägen på...
-
Intet svarade i tråden Humorhörnan ....Visitation?😁