Senaste aktiviteten
-
KJag skojar lite med ordet, som ju mer är ett uttryck för en personlighet än en debiteringsmodell. Men trenden är tydlig, flat fee är...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Låter som en Mercedes 300da är den perfekta taxibilen då. Dessutom CCS laddning.
-
EDet blev en hel del innan hon tröttnade på borstandet.
-
slowhand svarade i tråden Hur styra äldre Luftvärmepump från mobilen?.Lite namnförvirring här, det Kjell & Co säljer heter Tado, Tapo måste vara något annat märke? Hur som helst använder jag en Tado för... -
BJag är en riktig filmnörd och har tagit det ett steg längre genom att samla på high end actionfugurer i skala 1/6. Någon annan som...
-
CSkaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort...
-
SM7FBJ svarade i tråden Ytterdörrar från Solid Elements. -
FFrida Rosén svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer. 2. Det viktiga är sällskapet och samtalet. Allt i ett på grillen som får sköta sig själv, för mer tid för samtal.
-
delux svarade i tråden Den stora öltråden!.Vad gör det att Sverige ligger under med 3 mål mot Nederländerna när ölen smakar så här bra. -
MBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
BHej. Någon som vet vad kraven är på utstick av över och underbleck vid nybyggnation? Jag kommer få 13mm utstick på underbleck från...
-
MMathiasFr svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Litet kök med mycket prylar och apparater så allt måste tas tillvara. En litet bit väggyta som inte var kaklad.
-
CChefred svarade i tråden En lämplig robot till mina gräsmattor..Har fått några förslag av en säljare. Mammotion Yuka 2 mini 800 Segway Navimow H500E Någon som har erfarenhet av dessa?
-
Zz_bumbi svarade i tråden Häckoxbär hård beskäring.Vår har repat sig. Jag tog bort 1,5 m på bredden på vissa ställen. Sen kapade jag rent i några håligheter samt i en lucka efter ett träd...
-
ADet är enklast att få den snygg om du låter den börja om men den klarar såklart att du tar det i omgångar. Du kan göra det som en...
-
TTrevlig en varm dag som denna.
-
TEfter regn kommer solsken
-
TNågra av mina Midsommarbira…som intogs växelvis med Snapsarna samt Drinkar/ Cava/Vitt & Rött vin👌
-
AUppdatering. Både blåregnet och klättervildvinet tar sig fint.
-
JJohnKlint svarade i tråden Byta köksblandare på denna bänk.Ok, kan man då byta till en annan blandare av nyare modell?!
-
ENu fattar jag!! Karmen kan gå innanför teglet då passar ju en ny dörr perfekt !!
-
Aajn82 svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Rent krasst brukar väl priserna på boende öka tills man för orten gängse inkomsternivåer precis klarar av att hålla normal...