Senaste aktiviteten
-
Appendix gillade Bästerortarns inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Skaffa lite ryggrad och fråga? Så läskigt kan det inte vara att ställa en fråga. EDIT: insåg att det var lite väl kategoriskt och kort... -
Appendix gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Jag å min sida tycker att frihet är bra även för forna låginkomsttagare. Men skämt åsido, tycker man att pensionärer som genom ett... -
MBehandling är väl kanske lite att ta i men skulle nog försöka få ett grundskydd med en ganska fet blandning stensåpa sedan bör man...
-
Mina favoritsnacks ju.. till maten hehe.. ostfyllda padrones nom nom.. MEEEEN.. tips (om du inte provat!?).. Man tar färskost.. river... -
Appendix svarade i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Vad var det som fick den erfarna advokaten att avråda de bekanta. En enda mening "Shaktning ska ske med försiktighet" Det menade... -
SBorn and raised in Skattungbyn. 😇
-
Mikael_L svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Men var har minuspriserna, och nollpriserna tagit vägen? Ja just idag har vi faktiskt ett antal timmar med typ 1 öre minus, och sen... -
MrHandyman1 gillade Farstatjej90s inlägg i tråden Granne håller på med nåt på vår gemensamma tomtgräns..Flytta den typ tio cm så det inte märks och hoppas att det var viktigt att den stod rätt. -
Ttrcjesa svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Elda på berget så kommer det spricka sönder, ett par säckar grillkol har jag använt när Berg legat i vägen.
-
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Ja jag tänkte nog att toastolen ska vara vänd mot handfatet. ? //AA
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Eftersom det är en av få Teslaladdare som finns i Sthlm och de är billiga. -
Matti_75 svarade i tråden Skruv- och borrtips för infästning av aluminiumram i betongplattor.Men nu svamlar du. Betongskruv är gjorda för att återanvända. Det finns speciella tolkar att använda som visar när dom börjar bli... -
Appendix svarade i tråden Stämde grannen: servitut för rörledningar fanns.Känns inte det som ett generellt råd på byggahus. Att det är bättre att stå sitt kast och utföra åtgärden än att bråka och riskera en... -
Ssaiter svarade i tråden Planlösning i smalt badrum..Okej, så handfat, toalett och dusch? Inte trångt att gå till duschen? //AA