Senaste aktiviteten
-
DdaVinci svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det är väl för att då gör man rätt för sig och betalar vad det kostar. De flesta svenskar vill att någon annan skall betala.
-
HMen vi behöver ju öka vår produktion. Vi har godkänt anslutningar av datacenter motsvarande två kärnreaktorer. Vi har utbyggnad av...
-
RHej, jag bytte joysticken så löste det sig https://www.gplshop.se/sv/joystick-kit
-
HDu må tycka det. Problemet här är att väderberoende energi kräver att det finns annan energi som måste täcka upp när den inte...
-
pacman42 svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Enligt grannen som äger ett taxi företag så förstår han inte hur taxiåkare kan köpa elbilar. Det är en ren förlustaffär när man kör taxi... -
RLåter som ni har det vi brukar kalla för "knaprare". 😊 Det är larverna av en skalbagge som heter "Blåhjon" (har ni sett några avlånga...
-
RNä, satsa på att elda upp den en kylig dag istället.
-
SDet behöver nog inte vara akut med byte. Pannorna fungerar även om de är skadade i ytan. Underlagspapp kan hålla mycket längre, men 35...
-
DSitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad...
-
BBengt65 svarade i tråden Vill byta ytterdörr men har ovanligt mått....Den som sitter idag är typ 90 cm bred
-
UUffe6 svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Tycker din Cirkpump beter sig bättre än min. Jag har samma utveckling av hetgaser etc. Men min cirkpump går ner i varvtal. Den är...
-
ENu har jag jobbat på i några dagar! Nästan klart. Blev ett altantak ändå - så nöjd 😃
-
JHar revfingerört i gräsmattan i år och säkert redan tidigare utan att märka det. På måndag kommer posten med 2x400ml Banvel Quattro...
-
pacman42 svarade i tråden Studsmatta + robotgräsklippare = Falskt.Längst fram sätter du en 28x45 och sedan skruvar du fast stumpar av trallbrädor längst ut på väggen sidorna. -
RRisarvaren svarade i tråden Förvaringssystem, Elfa, Ikea Boaxel, Jula Hard Head, Biltema?.Vi använder Elfa själv. Skillnaden jar hitills varit att Elga tillverkats i Sverige och de andra i Polen eller Kina. Då jag hör till...
-
JJag är intresserad! Håller på och ta över en gård sydväst om dig och har funderat på lertegel när vi byter ut taken, så det är ju nära...
-
pacman42 svarade i tråden Solceller ger bara ström vid låga elpriser.Jo, och de skall börja med bilar i centrala London också. De är förresten väldigt aggressiva i sin körning och pressar sig in i köer... -
RSnygg och korrekt mening, den är jag stolt över. Måste sluta att skriva på telefonen när jag cyklar, åtminstone när jag är pruttfull.
-
HGrisar?
-
Hhempularen svarade i tråden Ha kvar frostsprängda tegelpannor möjligt?.Det behöver nog inte vara akut med byte. Pannorna fungerar även om de är skadade i ytan. Underlagspapp kan hålla mycket längre, men 35...
-
UUffe6 svarade i tråden Hur kan detta ske på en ny nibe S1256 bergvärmepump?.Precis det som skedde här :-) nån person med en gammal fighter 12 serie som sa att hetgaser över 100 grader är inte bra för oljan till...
-
R”Dra en lina?” …… 😬🫣