Senaste aktiviteten
-
HEnligt den äldre uppslagsboken kan bulten vara såväl gängad som ogängad. "Kunskapens bok" i en upplaga från tidig femtiotal. Artikeln...
-
TGlad midsommar
-
CSvärdet också
-
Lill72 svarade i tråden Mellan och i projekt behövs träning, endast bilder inga ord!. -
Noramasen svarade i tråden Vad har ni gjort med er trädgård idag?.Sitter och mobiliserar för kommande frisering idag…… eller imorgon. Blir ca en gång per vecka. Tycker det känns lagom och vad... -
CFler kabelspikar. 👍🙂 Sen kan man ju spåra topparna om det är väldigt stora höjdskillnader.
-
CJag körde med en cirkelsåg, enklare än en vinkelslip.
-
TTobbbej svarade i tråden Gamla Höganäs Klinkers utomhus.Hejsan, Tyvärr är dem sålda
-
Oolofh svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Jag har en sån no name variant. Det runda munstycket längst ut går att skruva för att ändra strålbild. Tycker det ser lika dant ut på bilden
-
AAnders_Nilsson svarade i tråden Borra i berg -tips och tricks.Dags för trådlyft, stenar finns det nämligen fortfarande. Mitt i uppfarten till mitt hus, byggt 1970, finns det en bula i asfalten på...
-
SFamiljen har fått ta över en liten stuga där taket inte underhållits på flera år. Det är tegelpannor som lades i början av nittiotalet...
-
ÅNormalt skär man tapeten 2-3mm mot lister och socklar. Jämnt och snyggt. Det där är riktigt fult gjort. Aldrig i livet att det är en...
-
ÅSvaret på den specifika frågan är dock ja, man kan gå ut en bit på lister och foder för att täcka springan i mötet mellan list och vägg...
-
ÅÄr det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
FLeasing lönar sig väl aldrig egentligen?! Det är ju som att hyra sitt boende. Man betalar nån annan för att få använda bilen. Fast...
-
JHåller med om att granfelder skall undvikas. Men oavsett gammal hävd,s akll inte en markägare behöva tåla ett intrång och själv behöva...