Senaste aktiviteten
-
Oldboy svarade i tråden Tätning mellan syllstock och nya reglar?.Om syllstockarna behöver bytas framöver så är det dumt att fästa golvbjälklaget i dem. Syllen är ju ändå den byggnadsdel som får ta mest... -
MMartinP666 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Bra är ju relativt. Min stannade tidigare lite då och då utan synbara hinder, och det stod i release notes för den nya mjukvaran att...
-
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Du har så rätt, inköpspris / energikostnad per mil är vad köparna tittar på. Det som verkligen driver en bils totalkostnad skiter dem...
-
PProdigys svarade i tråden Hur dränerar jag en brant grusbacke.Kommer funka rtt tag men makadamen och rören kommer bli igensatta med tiden när nollfraktionen sköljer dit. Sätt spolbrunnar på...
-
PSå är det men med det uttalandet har du positionerat dig som tillhörande den absoluta intellektuella toppen i landet, långt före...
-
TTM3P svarade i tråden Reservdel Gångjärn dusch, någon som vet?.Hej, länk längre upp. Jag mejlade även bath deluxe efteråt och fick samma del skickad helt gratis. Mejla: aftersales@bathdeluxe.com och...
-
RFick igår min altan gjuten. Betongbilen vart först 2 timmar sen. Gubbarna inte stämpat ordentligt så ramen rört sig. Altanen blev 5cm...
-
pacman42 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Min blir bättre eller sämre vid varje uppdatering. Har du en mjukvara som funkar bra så byt inte. Jag har en som är ett par veckor... -
PPHPersson svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Håller med och höjs priserna på flytande bränsle kommer incitamentet öka att ladda. Tror det är en myt att de flesta inte laddar sina...
-
Fairlane skrattade åt Ossian K Olssons inlägg i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Liknande fall har utretts i grannkommunen. Då överklagade man till Borås- och miljödomstolen! -
Ffribygg svarade i tråden Täckdike - markduk eller inte.2. Det kan bli jättebra att lägga ett markavloppsrör brevid dräneringsslangen ( kokosslang om möjligt) i dräneringsdiket, jag tycker du...
-
TDet kan inte vara äggskalsrör om de är 43 år gammla, det var väl runt -70 de användes.
-
PetterGe svarade i tråden Reservdel Gångjärn dusch, någon som vet?.Det är bath delux. Bauhaus eget märke. Kontakta dem och fråga om reservdelar☺️ -
Kkarlmb svarade i tråden Högsta instans ska pröva strid om bygge i strandnära läge.Ja där ser man... Där måste jag kunna gå och kunna sätta mig och grilla. Det är ju allemansrätten!
-
KTror det är huset på bild här.
-
MMartinP666 svarade i tråden Köpa första robotklipparen. Funderar på Mammotion Luba..Provade det nu, är dock skeptisk eftersom den startade om vid uppdatering och sedan började problemen, men vi får se. Nyckeln sitter...
-
Fnu bor jag i boule landet nummer 1 haha och jag vart förvånad när vi först flytta ner att boule spelas på alla sorters grus och att det...
-
FJag tycker du ska göra en lönndörr, jag kan använda den för att hitta ut själv.
-
SHej, Vet att detta har diskuterats men konsensus verkar vara att det beror på markens beskaffenhet. Jag har anlagt en gräsyta på gammal...
-
FJag har fått en massa uppkrattade kastanjelöv dumpade på min tomt. Kastanjer har följt med bland löven och nu har jag massor av små...
-
Ffribygg svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Det kan inte vara äggskalsrör om de är 43 år gammla, det var väl runt -70 de användes.
-
RRoger Ravnestam gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
Dalbotant svarade i tråden Odlingshörnan...Efter att sista katten gick bort förra hösten har sorkpopulationen fullkomligt exploderat så jag räknar med att årets odlingssäsong är... -
Aannto33 gillade VLJs inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Vårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
MMrs November svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Kan inte jag hjälpa. Du får väl bara uthärda med eller utan alvedon😏
-
MFast Alfredo har ju varit här till och från... :D
-
TMycket bra suris, som vanligt från Elmeleven. 🍻
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Fast Alfredo har ju varit här till och från... :D