Senaste aktiviteten
-
PPin svarade i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.Dessutom är andelen villor i Solna endast 1,5%.
-
PPin gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.En närmare läsning av rapporten visar att den är trams och förljugen statistik. De räknar alltså på genomsnittliga villapriser i...
-
Ssaiter gillade Harmagedons inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.De här är väldigt populära bland humlorna.
-
Ssaiter gillade Pjosk75s inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ett nytt djur besökte jordgubbarna inatt. Har hela tiden antagit att det är en fågel som skapar groparna i den barrtäckta jorden. Men...
-
Xxxargs svarade i tråden Slamflykt och högtrycksspolning trekammarbrunn.2/3-kammare är bara en förpreparering av vattnet, lite som magsäcken innan det går ut i tarmarna - strippar det fasta materialet på så...
-
SStefan1972 svarade i tråden Bör man byta 43 år gamla avloppsrör av plast?.Det kan ju vara såna där "äggskalsrör" om man har otur............är täta och bra så länge ingen rör dem men så fort det blir nå ingrepp...
-
SBlåklockor, rosor och den första blomman på doftschersminen för i år. Inom några dagar kommer den vara översållad med tiotusentals...
-
SRosenhallon Jasmin
-
SNu är det snart primadonernnad tid. Men jag gillar ju mina blad ändå.
-
SÄngstoppklockan kallades dialektalt för "byaskvaller" för att den sprider sig så lätt.
-
SPraktlysing och stenros, tänk gärna två gånger innan du tar in praktlysing i trädgården. Den är vacker men har lätt för att ta över helt.
-
PPin svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Vi påverkas nog känslomässigt av priset vid pump men tex 5kr skillnad per liter blir för mina 1500 mil ca 5000 kr på ett år. Inget...
-
SPion och fingerborgsblomma, en gammal medicinalväxt och källa till hjärtmedicin redan under medeltiden.
-
STaklökarna blommar.
-
SDet blommar vid sommarstugan också.
-
SÅrets första ringblomma, prästkragar och en ängstoppklocka.
-
SIris och lammöron blir fina ihop.
-
SDen här gamla damen levererar varje år.
-
SVallmo Tomaterna frodas
-
SNU BÖRJAR DET 😍 Första rosorna har slagit ut på gården och flera är på g... Detta är vår Flammentanz :) Först ut i år som sagt...
-
SHonungslök, Morgonstjärna, Daglilja och Näva. Honungslöken med sin söta nektar lockar till sig många insekter.
-
SAkleja troligen av sorten "Barlow".
-
DDet jag menar är att företaget som står för parkeringsappen bara är betalningsförmedlare. Det är ägaren av parkeringsplatsen som till...
-
Nnajaden svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Förstår inte alls resonemanget om att hybrid skulle mest köras på flytande. Tjänsteförare kanske skiter i det men som privat är det ju...
-
DMina ärende jag drivit har varit när parkören valt fel zon, har vunnit alla gånger. Dock ska jag säga att jag valde endast de ärende jag...
-
Don-T svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Ja jag kan nästan lova att det är den vänstra gummilisten som gör att det blir lite trögt. Det rätar till sig. Har precis satt i ett... -
DDet är normalt med olika tjocklek av flytslam i alla kamrar på en 3-kammarbrunn. Det är alltid en process med partiklar som blir...
-
slothy gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Kartläggning: I Solna går 41 procent av inkomsten till bolånet.En närmare läsning av rapporten visar att den är trams och förljugen statistik. De räknar alltså på genomsnittliga villapriser i...