Senaste aktiviteten
-
BVart skall jag ta vägen då eftersom jag gjort alla tre sakerna den sista veckan???
-
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Så är det i Sverige. Jag glad jag ej bytte in min hybrid var påväg byta även den till helt eldriven. Men då bilaffärer ej tar emot... -
FFestlund svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.This. 👆🏻
-
FFestlund svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Japp, läst och förstått. Som ivrig påhejare av återbruk och att ta vara på rejäl kvalitet från förr så förstår jag fullt ut. Dock i det...
-
Och tankade igår diesel på ST1 för 19,06 kr. Fan att man är så nöjd med nuvarande bilar, har ännu inte hittat incitament för att byta... -
TKan du inte köpa ikeastommar och såga bort ryggen til rätt djup, och sätta tillbaka masoniten på baksidan
-
13th Marine svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Idag har jag plöjt Mölndal - Trelleborg, en sträcka på ca 305km, varav iaf 90% motorväg där häften är 120. Höll skyltad hastighet. Kom... -
kisumisu svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Någonting är ju högre! Hur kan vårat grannland ha mycket billigare laddning av elbilar? Tom samma aktörer kör olika priser t ex Lidl... -
Demmpa svarade i tråden Har jag fuktskador?.Nja, det är relativt vanligt att man lägger isolering i innerväggar, då som ljuddämpare. Jag har lagt isolering i alla våra... -
Alfredo svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Kan man tycka men jag får be dig att ta upp problemet med lagstiftaren. 😀 -
TThomas_Blekinge svarade i tråden Hur fixar man Husqvarna elspis (60-tal) som "läcker el"?.Du har väl läst att TS vill behålla spisen av personliga skäl.
-
FredrikR svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Har revfingerört i gräsmattan i år och säkert redan tidigare utan att märka det. På måndag kommer posten med 2x400ml Banvel Quattro... -
Fossilskatten är mycket lägre än elskatten, fossilt rekommenderas fortfarande av staten som förstaval. -
Höghus svarade i tråden Den stora öltråden!.Provsmakning av senaste Tysklandsimporten, Einbecker Mai-ur-bock. Süffig! /Höghus -
Nåväl Nötegårdsgubben, jag kan ge dig att nu är detta iofs en biltråd, elbilstråd, och jämförelser med ice är ju helt i sin ordning. Och... -
Ddurken1 svarade i tråden Har jag fuktskador?.Tack för bra svar! Rätt säker på att det är träskiva och borde inte vara någon mineralull just där då det är en innervägg. Det du...
-
SHar nästan på centimetern samma mått och jag gjorde så här o blev helnöjd! Tyckte det var detsamma göra stor dusch istället för ha smalt...
-
Rroli svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Har du någon båt att låna ut?
-
Alfredo svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vilket illustrerar min poäng. Du testar andra alternativ. -
kashieda gillade Pjosk75s inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.Ett nytt djur besökte jordgubbarna inatt. Har hela tiden antagit att det är en fågel som skapar groparna i den barrtäckta jorden. Men... -
kashieda gillade Harmagedons inlägg i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.De här är väldigt populära bland humlorna. -
Pjosk75 svarade i tråden Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl.11-20 cm kan svansen vara, plus pälsen längst ut antar jag. https://digitaltmuseum.se/011024288883/gravling -
kashieda gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Nej, nu gled du över från en rent teknisk historisk beskrivning till ett politiskt ekonomiskt ställningstagande. Dessa är inte samma... -
[SKPG]Zamora gillade 13th Marines inlägg i tråden Rimlig eller saltad materialkostnad för elektriker?.Du kan nog bevisa hur mycket du vill. Personen vill att det är så och kommer fortsätta sprida myten.