Senaste aktiviteten
-
MMatti Hoka skrattade åt Mrtornqvists inlägg i tråden Vad är detta för eldosor på min vind som gör ett surrande ljud?.Kanske dags att uppdatera det system
-
mexitegel svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Inte tokslut då? 😂 -
Det är jag heller inte, jag är motståndare till hur kostnaden fördelas, jag är av den kanske omoderna uppfattningen att den som får... -
CCarcoza gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
BBästerortarn svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.GAAAAHHHH!!! för hur ni diskuterar Hisingen. Skottland, skotthål, farligt etc. Visst kan jag skönja viss humor men va fan, jävla...
-
HMen eldar man i oljepanna och funderar på byta till elpatron så ...
-
SSelleck svarade i tråden Olja cederpanel på fasad.Ingen påväxt. Regnet rullar inte längre av som på en nyvaxad bil, men ser inte heller ut att sugas in och dröja kvar. Pigmentet ser...
-
mexitegel svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Inga problem att ha fördelaren lägre, man får bara spola lite nogrannare vid driftsättningen. Har själv haft det så i snart 20 år utan... -
AArtemisia gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Nu har det gått två år med implementeringen av EUs Single-Use Plastics Directive från 2019. Detta infördes med uppgiften att...
-
AArtemisia skrattade åt Bitterhetsakademins inlägg i tråden Fastmonterade korkar: En miljönytta eller korkad innovation?.Det har senaste tiden skrivits om att pantburkar och flaskor som du inte köpt själv är skattepliktiga från första kronan, där gäller...
-
JDra ur kontakten eller slå av säkringen och låt den torka ett par timmar
-
ODu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
ODet är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
JÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
Karl-Ove Qvarfordt svarade i tråden Installation av vattenburen golvvärme.Fördelaren ska vara högst upp, inte slingorna, annars blir det svårt att få ut all luft ur slingorna. -
alm82 svarade i tråden Köksfläkten går inte att stänga av.Dra ur kontakten eller slå av säkringen och låt den torka ett par timmar -
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag gillar avenbok. Så mycket att jag redan har runt 300 stycken på tomten. -
Tokslut svarade i tråden Tips om verktyg till bra pris - den nya tråden!.Mer sopslut ;) -
RRobert-san01 svarade i tråden MCPA mot svårt ogräs i gräsmattan.Passade på att beställa några flaskor Dicotex. Noterade att i Tyskland måste man ha "körkort" för att få köpa det. Gällde dock inte...
-
JJag rengjorde min köksfläkt med vatten och diskmedel. Tyvärr råkade jag använda lite för mycket vatten med disksvampen, så det rann ner...
-
HJag gillade filmsnutten där smutsen på garaguppfarten tvättades bort även där strålen inte träffade ytan. Lite "magiskt".
-
NNils45 skapade tråden Siemens varmluft/inbyggnad startar inte, visar stektermometer. i forumet Vitvaror.Hej! Vi har ett irriterande fel som kommer rätt ofta. Ugnen går inte att sätta igång. Vi får då indikation stektermometer i displayen...