Senaste aktiviteten
-
BJag har jobbat i flygbranchen i 10+ år och skulle säga att jag har hyffsad koll. När det kommer till EU kompensation så spelar det...
-
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Och dessutom.... Nätavgiften är hos de flesta nätägare baserad på fast avgift + intäkt per levererad kWh. Den generella trenden är att...
-
BImportant information about your SAS booking Dear Traveler, Thank you for flying SAS. Your flight SK1508 London (LHR) - Copenhagen...
-
Eetompau svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Farsan gick på denna bluff, produkten/reklam dök i hans flöde, där var det någon svensk ingenjör som hade konstruerat munstycket...
-
BJag har haft väldigt olika hantering av claims, ibland snabbt och ibland extremt mycket tjat. Den roligaste måste ändå vara den hos Air...
-
DdaVinci svarade i tråden Hur tänker ni hantera ny effektavgift för elnätet?.Högskolan lär ut grundläggande teoretisk kunskap. (Den är historiskt svår att tillgodogöra sig på egen hand). Knappologi, dvs vilka...
-
Ccentarion svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. Svar: 40% 2. En perfekt grillkväll börjar med en vindstilla afton med solen skinande mellan trädtopparna. Svag musik i bakgrunden...
-
VidarH svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Vänta lite nu. Vilka farliga områden går x-bussarna till/genom på Hisingen? Är det Rosa runt Gerrebacka, Orange ut till Volvo, Grön och... -
SSnikholt svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Det investeras och har investerats massor i nätet - det är öppet för var och en att skåda. Vad tror du själv att de investerade pengarna...
-
RHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
Aanna_kristina skapade tråden Hjälp! Varför vill inte pumpen pumpa upp vatten ur brunnen? i forumet Vatten & Avlopp.Pumpen som pumpar upp vatten från brunnen och sen vidare till ett ute kök ute på torpet vill inte pumpa upp vattnet. Kan ni från...
-
BMen du vet ju innan hur mycket ersättning du kan få. Ersättningen är inte kostnadstäckande utan schablon. 24500 kr utlägg låter som...
-
Rroli svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Jag vill påstå att det är bluff. Om man tittar på reklamsnutten där det sprutar på ett träbord som skall rengöras. Så sprutar personen...
-
pacman42 svarade i tråden För tidigt att köpa elbil? Räckvidd.Nej, skatten på fossilt är högre än på el. -
HHybro svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.OT Jo då. En känd seglare, med mer än 60 år på sjön, kapten på oljetankers mm, med en Confortina som han själv seglat mer än totalt tre...
-
KJo men har man ingått avtal så skall avtalet följas. Det bygghemma har försökt hävda här, är regeln i avtalslagen (tror jag det är), att...
-
Hhempularen svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Jo men har man ingått avtal så skall avtalet följas. Det bygghemma har försökt hävda här, är regeln i avtalslagen (tror jag det är), att...
-
BBendish svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. En perfekt grillkväll hemma hos oss är den spontana! Grannar / familj / vänner eller varför inte alla 3 kommer på spontant...
-
THej! Vad har ni för erfarenhet av fotokatalytisk luftrenare utan ozon? Kan detta minska lukten av klorfenol medan man arbetar på att...
-
BHade en kollega som hade lovat sin dotter att lägga golv i hennes kök. Jobbet körde ihop sig så vi jobbade 16h/ dag ett tag. Han blev...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.Och vad baserar du det på ifall vi inte kan få se data från elmätarna? Som nätägare kan man ju tydligen påstå vad som helst, men det...
-
PEftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
SågspånPappspikEternit gillade Fairlanes inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Ja, fast det är inte överförmyndarnämnden som lägger ut den till försäljning. De vara säger ja eller nej. Absolut hade man kanske... -
SDax: När bänken suger vatten är det dax, typ varannat år vid normalt användande. Jag slipar skivan med 120 papper på maskin, 240 för...
-
Ddankje svarade i tråden Har någon testat jet mässingsmunstycke. Skruvas på trädgårdsslangen..Det var en bild på genomskärning där vattenstrålen trycks ihop och komprimeras 2 ggr. Tänker att det gör ju ett vanligt vatten...
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Tur vi har dig, oraklet. På senare tid i tråden så har jag bestämt sett att en fastighet har blivit bortskänkt. Kooonstigt, det är ju...
-
Kalle B svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Ja, på rätt plats, men de skjuter mycket rotskott och stamskott och blåser ofta sönder i storm. Jag har en för doftens skull men inte på...