Senaste aktiviteten
-
fribergdavid svarade i tråden Rörspetsbrunn.Hade en tanke om att köpa en R40 backventil och sätta direkt efter 6m innan 90 gradersböjen för att undvika alla skarvar som kommer där... -
Ffribygg svarade i tråden Dammlist mellan fönster.Gysinge har dammlister, förmodligen finns motsvarande sortiment hos andra byggnadsvårdsbutiker också.
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.skrämmande låga huspriser i emmaboda https://www.booli.se/sok/till-salu?areaIds=755
-
Om du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå... -
AAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
FInget av dina påståenden stämmer i det här sammanhanget:) Det mesta av stenläggningen är dock i sol.
-
JJLO2 svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Inget av dina påståenden stämmer i det här sammanhanget:) Det mesta av stenläggningen är dock i sol.
-
PVårens projekt har varit ett serveringsskåp/skräpskåp. Skissade på otaliga alternativ under flera år innan jag tillslut bara beslutade...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Tomterna i Hällekis ligger väl oxå vid gamla cementfabriken, med den är väl nedlagd och ökad eller ny industriproduktion i Sverige...
-
Ffribygg gillade maria01s inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.förstår varför kommuner i glesbygden försöker få nya invånare med tomter men vad jag inte förstår varför försöka med tomter ingen vill...
-
PMitt hus ska vara som en Patek Philippe - även det som inte syns ska vara välgjort, snyggt och funktionellt.
-
lars_stefan_axelsson svarade i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Du, jag hade gärna hållit det till ett inlägg. Men det skulle ju käftas emot! Och för det andra. Sjösäkerhet, när det berörs, är alltid... -
MOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
TTypRätt svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Tål dessa hårdfogar högtryckstvätt? Tänker att en avblåsning borde få bort eventuellt ogräs?
-
DDanielSt81 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Då verkar det ju finnas regionaler skillnader. På Swedbanks sida finns det dock bara 321 i deras lista. Ser nu att min lokala sparbank...
-
Mmaria01 svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.utlänska köpare vill nog mer ha denna typ av hus...
-
MNu var det ett tag sen jag ”bytte” bank helt, men är det så mycket mer än en handfull ställen (lönesystem, Skatteverket...
-
MMathiasFr svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Hällar uppdelade så kan oftast parallellkopplas om man har 1-fas 32A i köket. Men jag har råkat ut för en häll som utgick ifrån att det...
-
Exostor gillade Hybros inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.När jag säljer båten, ska jag nämna allt detta. -
plåtrickard gillade lunnabos inlägg i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Kan DanielSt81 ha vänligheten att ge en sorgfällig förklaring/anvisning om vilken arbetsmetod som gör att det inte kommer något ogräs... -
Box of rain svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Nej, det är det faktiskt inte. -
krillek svarade i tråden Bästa inbyggnadsbox/media bakom TV (Strong/Sanus)?.Mitt hus ska vara som en Patek Philippe - även det som inte syns ska vara välgjort, snyggt och funktionellt. -
Mmortimer svarade i tråden Rörspetsbrunn.Eller om du kan sätta backventilen(ev. med unionkopplingen emellan) direkt mot ditt 6m långa "sugör" utan något mer emellan.
-
DDexdor svarade i tråden Tanumsfönster går ej att öppna.Jag tror att det hela - för egen del - löste sig genom våld 🧐 Alltså att jag tog i för kung och fosterland och pushade upp fönstret i...
-
Jkommer iof jag med men det fanns visst estetiska önskemål från andra i hushållet ;)
-
krillek svarade i tråden Bästa inbyggnadsbox/media bakom TV (Strong/Sanus)?.Blev en Strong - hittade inget bättre. Snygg installation bakom TV:n med fasta uttag för el, nätverk och HDMI. Utrymmet i boxen räcker... -
LLotten72 gillade HusMedHistorias inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det jag undrar - som jag förmodligen aldrig kommer att få veta - är vad ägaren ville. Hon är dement och har en god man, men det borde...