Senaste aktiviteten
-
klaskarlsson gillade lars_stefan_axelssons inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Öh "onödan", nej... ;) Menar du lucka i två, som är delad horisontellt på mitten och skjuts ner i spår? Det är en säkerhetsdetalj där... -
Kkarlmb svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”."Våra priser tål att jämföras...."
-
KBygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
klaskarlsson skrattade åt 13th Marines inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Kanske ett mäklarstenkast? Dvs ca 2km. -
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Om man är enda arvvingen så behöver inte lagfarten ansökas om, läste jag. Fångeshandlingen i detta fall skulle då vara gåvobrevet.
-
FJag går några gånger varje sommar med röjsågen över plattorna
-
HHalohal svarade i tråden Är detta hantverksmässigt utfört?.Nej nej nej...bestrid direkt. Detta är inte acceptabelt. Påpeka alla felaktigheter o håll inne betalning ,o kräv att det "görs rätt".
-
Åhhh, nu påminde du mig om att i de gamla telefonkioskerna som stod lite här och var när jag var barn, hade ett golv av träribb, och där... -
LAtt du har små veck som rest sig är ingen större fara. Det är lätt hänt om rullen är lite kall. De rättar till sig när solen kommer...
-
FDet kan jag verkligen inte hålla med om! Det kommer alltid ogräs uppifrån, oavsett underarbete.
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Och du tycker det är rimligt att chansa på det sättet. Ska en god man göra likadant med allt annat, strunta i att anlita en elektriker...
-
LDu har fått papp med klisterkant, det limmas/klistras med lim och det passar hemmafixaren som saknar kundskapen och verktygen att lägga...
-
Elektrifieringen handlar om just detta, att minska konsekvenserna av det andra valet, när man bromsar denna, genom att ekonomiskt... -
Behöver vi överhuvudtaget effektavgifter.Vi har el så det det räcker.Jag kan inte kommaihåg att jag var utan el innan effektavgifter... -
Kan ju hoppas att avgiften på 6A justeras på fakturan då 😅 -
VAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
MAltan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen...
-
PDet väl "så där ut" 🙄 ett tips är ju att måla listerna innan tapeterna sätts upp... Tror för övrigt att de flesta som tapetserar själv...
-
lunnabo svarade i tråden Vi testade hårdfog mellan plattorna - aldrig mer ogräs?.Ping! DanielSt81 Ditt påstående om att det inte kommer något ogräs vid "rätt utförd (sic!) underarbete". Du har "glömt" (?) att beskriva... -
PÄr det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
Kkarlmb svarade i tråden Sveriges elproduktion är bättre än någonsin.En hel del av de åtgärder som en nätägare gör är uppdateringar på sista nivån. Det är där en massa kostnader påstås uppkomma med allt...
-
Kalle B svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Amerikansk rödek, quercus rubra, blir stora, växer fort, gillar klimatet och ser någorlunda mycket ut att passa in i gammal svensk parkmiljö -
PÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
PVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
magnbe svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% mer effektiv. Den spontana grillkvällen är den bästa grillkvällen. Man klippte gräset i eftermiddagssolen och en kompis svänger... -
Kloge svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Jag bor vid en väl trafikerad landsväg och efter en vecka så märks inte trafiken Fördelen med mantrat "läget, läget, läget" är att det... -
WWeimik svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Min cykel fungerar men jag tror inte att jag är ute och cyklar nu. Den som har lagfart är även den som lär ha bäst chanser att sälja...
-
CFörsta gången jag oljade bänken började jag använde den efter ett dygn som det stod på förpackningen, men jag fick vita fläckar av...