Senaste aktiviteten
-
MVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
MHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
M_Magnus L svarade i tråden Hur ska man fylla på öppning mellan puts väg och aluminium fönster?.Menade låt torka sedan måla!
-
M_Magnus L svarade i tråden Hur ska man fylla på öppning mellan puts väg och aluminium fönster?.Latexfog sedan kan du damma på med lite putsbruk på den fuktiga fogen. Torka lägg sedan på slamfärg. Fungerat bra för mig. Mvh Magnus
-
MMax R70 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Utveckla gärna vad du saknar. Är inte fondutbudet på över 500 st fonder tillräckligt?
-
TDet är inte bara dåligt. Det ser för djävligt ut. Framförallt vid elementet.
-
TSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
MMarie MM svarade i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Mmmmm, vi har i alla år haft goda relationer, så vi vill inte riktigt bråka på det viset. Men tanken har absolut slagit oss att där...
-
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag bytte ärligt talat också efter ett möte med en kass privatsäljare. Alla bra gick ju vidare till företagsförsäljningen, så insåg att... -
VOm alla tänker så så kan Swedbank förtsätta, men ju fler som lämnar desto mer känner de av det.
-
EKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
TDu jobbar snabbare än jag. På fem minuter skulle jag inte ens hinna researcha vilken bank jag borde byta till.
-
VHar man 2-3 storbanker och 1-2 nishbanker så är det inget behov av att "byta" Man ska då inte bara ha en bank, det hade man när man...
-
TTela80 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Ja, den handläggaren kanske hade haft en dålig dag, hon kom inte med nåt bra erbjudande utan pratade om hur uselt jag skulle få det hos...
-
Stefan Bengtsson svarade i tråden Dammlist mellan fönster.Jag brukar alltid kolla hs Leif Arvidsson först när jag letar efter nåt som hör till fönster. -
TBankerna brukar ju ha 6-9 % i direktavkastning. Köpte du swedbank för tre år sedan för 190kr aktien har du förutom uppgången till idag...
-
DDanielSt81 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Vad pratar du ens om? Vad har jag skrivit om Robur? Bäst du läser min kommentar ordentligt först. Vad har Robur med deras allmänna utbud...
-
Stefan Bengtsson svarade i tråden Altandörr svensk fönster.Det ska ju vara ett viss motstånd, det blir så när tätningslisterna komprimeras. Men det är ju omöjligt att avgöra såhär på distans om... -
UKnappast, men Swedbank är en konstig bank, jag sökte ett lån på 50000 när jag var färdig civilingenjör, (hade av dålig vana haft...
-
UMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
UAlla banker är skyldiga att redovisa snittränta de ger ut. Bara jämföra alla och inte nöja sig med något dåligt. Swedbank har snitt på...
-
stigen gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Stora skryttråden - Posta era färdiga verk till allmän beskådan.Det är en skryttråd. Det gör dina kommentarer ofina och förmodligen ovälkomna. Ett inlägg är en sak. Upprepad, uppfordrande diskussion... -
UFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
USwedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos...
-
UOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
UHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
KKjellot svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.