Senaste aktiviteten
-
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Ett årtal som lika välbekant som 1994, och år 2000. 😍 -
KKadabra svarade i tråden Bygglov och detaljplan – komplementbyggnad godkänd nära tomtgräns.Vi har flera i området som fått bygga mycket nära grannar numera utan grannars medgivande via bygglov och ändrad detaljplan istället för...
-
PDu måste täppa till det cirkulära hålet till höger på bilden i mitten. Någon har tagit bort pluggen som satt där.
-
PPer Forss gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
HHarmagedon svarade i tråden Vad blommar nu i trädgården? (Fototråd).Nu är det snart primadonernnad tid. Men jag gillar ju mina blad ändå.
-
JJannis Wiklund gillade fredrik.johanssons inlägg i tråden Varför blåser luft upp ur golvbrunnen - hemsk lukt.Det är ju ett gammalt gjutjärnsavlopp. Det ska sitta en plugg i det runda hålet. Har du inte kvar skruven har jag för mig det finns...
-
Nötegårdsgubben skrattade åt fribyggs inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klagar du på min stavning? -
Nötegårdsgubben svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Man undrar ju varför efter en sån här tråd, men banken är säkert nöjd. -
SÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
PVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
PSwedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos...
-
POm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
PHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.1978
-
LLaT gillade fusions inlägg i tråden Vad lyssnar du på just nu?? Bara ljud/video-länkar, inga ord. Använd PM om ni har frågor..Dagens skratt 😉
-
SågspånPappspikEternit svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Vem har gjort uppskattningarna och vilket är underlaget? Det @Weimik räknat ut stämmer med Boolis försäljningsstatistik, eftersom... -
Fujim svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Jag är erkänt värdelös på att tapetsera, jag överlämnar det ofta till andra. MEN, även jag skulle göra det snyggare än det där (även om... -
lars_stefan_axelsson gillade tripptrapps inlägg i tråden Natriumperkarbonat - guds gåva till altanregöringen.Altan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen... -
Llarsag gillade Nötegårdsgubbens inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Det låter ju som en den nyligen ändrade ordningen för planstridigt utgångsläge borde vara aktuell här. Ska du ändra altanen på ett sätt...
-
AAnndav svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag hade tidigare Swedbank och jag hade dem sedan jag föddes. Jag hade allt hos dem. När det var dags att sätta om bolånet så nekade de...