Senaste aktiviteten
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,84%, Swedbank, 1 320 000, 3 månader (rörlig) ..." Kimkro har uppdaterat sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
LNågon som har tips på bra och prisvärd dammlist mellan fönsterbågarna ? Behöver vara ca 10mm hög Har ca 25st fönster som jag behöver...
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,84%, Swedbank, 1 320 000, 3 månader (rörlig) ..." Kimkro har fyllt i sin ränta. Jämför din ränta på www.byggahus.se/ekonomi/borantor/ -
1Min erfarenhet är att man fundera både en och två gånger innan man väljer att handla av ByggHemma.
-
1Bygghemma menar alltså att det är ond tro att köpa något från dom som är prissänkt med ~55% samtidigt som de har ett erbjudande om 62%...
-
1Eftersom det är Bygghemma så lär han inte få någon leverans trots ARN utslaget. Han hade haft tur om det skulle blivit någon leverans...
-
CCivilpolisen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Jag har köpt en lägenhet och ett hus i nutid utan att få kontakt med banken. Dom gick inte att nå. Jag har varit kund sen 1980...
-
Nnaikon svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.Man kan faktiskt se droppen om man kollar noggrant:
-
JOm du ser dig omkring inser du i så fall att de flesta som tapetserar är dårar. Detta är som redan sagts inget onormalt, utan det...
-
DDu får ha hur många lupiner du vill i din trädgård men ska ha koll på att de inte sprider sig.
-
PPaxman svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Jag har bytt duk på två stora markiser, och även haft av en av dem en extra gång för att sy om den lite...och jag har inget minne av att...
-
1Kan inte hålla med om Swedbank är någon bra bank. Jag var trogen kund i 35 år, hade även bolån och flyttade utomlands i 2 år, jag...
-
1Tyvärr inte möjligt att låta det stå kvar. Dels är det redan större och äldre än det egentligen förväntas bli, så några 100 år har det...
-
VFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Boränteroboten svarade i tråden Jämför din bolåneränta."2,69%, Landshypotek Bank, 1 662 000, 3 månader (rörlig) ..." Sisyfos Σίσυφος har uppdaterat sin ränta. Jämför din ränta på... -
Hep svarade i tråden Lönnen är död - länge leve ... vad?.Jag kollade med min trädsäljare och det var såklart mycket pengar, men inte orimligt. Små pinniga lindar fanns för mellan ett och fem... -
NNizzeBygg svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.
-
DHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
IMin fru har 'ganska' mycket pengar och blev kontaktad av Swedbank som frågade om inte hon ville öka saldot på sitt konto på Swedbank...
-
Ffalmark svarade i tråden Bygger altan. Håller detta?.Tror det blev ett enhetsfel där. Ett enskärigt förband med en M10 i 45+45 trä har snarare en bärförmåga på 2,8 kN (eller motsvarande...
-
LLinusvasteras svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% mer 2. Enkelt, tillsammans med familjen, behöver inte vara krångligare än så. 😊
-
Har haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder. -
SSebastian00 svarade i tråden Reparation av Geapp vinkyl.Hej Saraharf, jag har problem med min Geapp vinkyl och tänkte se om du hittade nån reparatör eller hemsida för reservdelar. Jag får...
-
SSebastian00 svarade i tråden Reparation av Geapp vinkyl.Hej Minna, jag har problem med min Geapp vinkyl och tänkte se om du hittade nån reparatör eller hemsida för reservdelar. Jag får problem...
-
ZZodde svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Drog av 0,09 från 3,5 så det blev 3,5.? Att du hade 5år på 1,65 har väl inget med nåt som helst att göra? Bankernas prognoser har...
-
FOm du byter bank så byt för att det gynnar dig. Inte för att det ska skada din nuvarande.
-
NVi har hela trädgården inramad med gamla lindar. Fina och överlag lättskötta träd även om det dimper ner stora grenar emellanåt. Där en...