Senaste aktiviteten
-
anders07 svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.Det var över en vecka innan jag började använda den. Lade på ganska "tjockt" första varvet och lät den torka. Lade på ett nytt lager... -
NOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
KKirev svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Var förvånansvärt lätt att byta. Iaf till Länsförsäkringar som vi valde. Vinsten går till kunderna istället för till aktieägarna.
-
NGällande Lind så ska man tänka på honungsdagg och var som står under. Mindre bra över hus, bilar och växter med luddiga blad.
-
Hep skrattade åt fribyggs inlägg i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klagar du på min stavning? -
NJag röstar för kastanj, de blommar ju också fint.
-
MMseli svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40 % Jag har alltid kört med kol men denna blåsiga sommar har jag vid två tillfällen nästan råkat sätta eld på verandan trots brandfilt...
-
JOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
Joca76 svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.40% Bra väder och tillsamans med familjen -
FredrikR svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Born and raised in Skattungbyn. 😇 -
NSom hempulande amatör hade jag inte lämnat det sådär hemma, och hade jag gjort det skulle frugan byta lås på ytterdörren. Det ser helt...
-
PEn tjej som gillar falukorv... jodå...
-
PSnabbmakaroner, kokta i 6 min för att väga upp den lite lättillagade korven? Men ja, utan tvekan när det vankas sådana delikatesser.😍
-
1Nu var det ett tag sen jag ”bytte” bank helt, men är det så mycket mer än en handfull ställen (lönesystem, Skatteverket...
-
NNybyggerska förvånades av Håkan Persson3468s inlägg i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Är det normalt att tapeten går ut över lister och dörrkarmar? Jag är duktigt missnöjd över målarens jobb men skulle vilja ha lite...
-
AAndersas svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.Svar: 40% Den perfekta grillkvällen är såklart myggfri ute på vår terass vid havet. Långbordet är dukat och vi grillar ilag med vårt...
-
Isakare svarade i tråden Herdin hårdwaxolja sämre än Osmo?.På burkarna står det torr efter 24 timmar. Min erfarenhet är att man måste vänta minst 3 dygn innan man blaskar med vatten på de. Oljade... -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.En tjej som gillar falukorv... jodå...
-
EElroboten svarade i tråden Jämför elförbrukning."6 000 kWh, villa i Stockholm, 220 m², 55% mindre än genomsnittet ..." En medlem har uppdaterat sin elförbrukning. Jämför din elförbrukning
-
HHEM2121 svarade i tråden Diskmaskin - nya regler för larm?.Nej, gå in på Säker Vatten.
-
NNybyggerska svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Fadt det är det inte. Den nya banken hjälper dig. Men ja, lite pyssel stuva om Autogiro etc men vanligtvis värt det.
-
1Varför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
1Swedbank var totalt ointresserade när vi som nyexaminerade behövde bolån, så det har vi aldrig frågat dem om efter det. Sparkonton hos...
-
PHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
1Om du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...