Senaste aktiviteten
-
SSqueeze svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40 % mer effekt 2. Den perfekta grillkvällen börjar med en varm sommarkväll, goda vänner och något kallt i glaset. Grillen är...
-
SSnauss svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. Perfekta grillkvällen är den som blir av med vänner och nära.
-
PPin svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Skulle ni dejta någon som tar matlåda till jobbet?
-
Rroli svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Med alla expressbussar, X+nummer, så gör du det utom med X3 och X5.
-
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Ja, eller skott-land som det kallas i folkmun. -
WHar ett lamell-pooltäcke av modell äldre. Det har tre st band som fäster på rullen & i lamellen i ena ändan. Ett av dem har ju gått...
-
WWeimik svarade i tråden Elnätsavgifterna steg fem gånger mer än inflationen.Kanske, men vilka är de där "vissa här inne"? Jag har inte sett någon som hävdat att elnätsbolagen inte tjänar bra med pengar, men det...
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det är uppskattningar från Norrland som nämner en dubbelt så hög andel egenförsäljningar i Åsele o liknande, som resten av landet. En...
-
Ffribygg svarade i tråden Kommunen säljer sjönära tomter för 1 krona per kvadratmeter.Klagar du på min stavning?
-
MMathiasFr svarade i tråden Induktionshäll till nytt kök.Flertal saker har redan nämnts ovan som var viktiga för oss: -Investera lite pengar och tid på tester,. Testerna ska gärna inkludera...
-
Mmats.3 svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Det lönar sig rätt fort om man byter bank.
-
BOm du haft det sedan urminnes tider så verkar deras tes fungera. Inte värt att göra onödigt mycket för lojala kunder, dom är det ändå...
-
EAltan Nu har jag haft tralltvätt och kemilabb här med min bara 3 år gamla altan utanför Halmstad. Om ni bara vill ha slutsatsen...
-
KDen dementa kvinna saknar väl rättskapacitet i det här ärendet?
-
Ssebbu svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Sedan alltid är trogna kunder bankernas bästa/enklaste kunder. Byt bank.
-
Kkarlmb svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Vem är huvudman för den gode mannen?
-
MHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
IÄr det? Det är ju inte förbjudet att ha flera banker.
-
IVarför envisas folk med att fortsätta vara kunder hos storbankerna trots att de har de sämsta villkoren?
-
Mmiks62gbg svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Kan inte hålla med om Swedbank är någon bra bank. Jag var trogen kund i 35 år, hade även bolån och flyttade utomlands i 2 år, jag...
-
IHar haft Swedbank sedan urminnes tider. Fick 0.09 sänkning på bolåneräntan, de gillar verkligen premiera trogna kunder.
-
TFör att det är ett jäkla projekt att byta?
-
Ppve svarade i tråden Bygghemma: “Kunden har handlat i ond tro”.Min erfarenhet är att man fundera både en och två gånger innan man väljer att handla av ByggHemma.
-
Intet svarade i tråden Hur byta dessa två ventiler.Man kan även lossa muttern runt stången och pilla ut fjädern samt packningsmaterialet. Därefter lindar du grafitgarn runt... -
Bbjorwen svarade i tråden Swedbank trogen kund 👎.Swedbank?? Har dom fortfarande kunder alltså? Trodde dom flesta lämnat dom att sakta dö ut vid det här laget