Senaste aktiviteten
-
FGårdagens: Typ en Flygande Jakob special ..😊 serverades med ris & sallad. (Kyckling, bacon, sweetchili, sambal olek, matlagningsgrädde...
-
FPotatisgratäng med övergiven tacofärs. Majskorn, lök o vitlök fick följa med.
-
OVad har man detta till? Redskapet sitter på vårt hus som vi hyr på Bornholm.
-
FIkväll vart det burgare😋 Måste säga att den vart riktigt bra👌🏻 dessvärre hade vinkeln på bilden lite mer att önska
-
FBurger King blev det här till middag.. Provade deras nya kampanjburgare: " Gourmet Västerbottenost & ramslök " Förutom att min var...
-
Fairlane gillade pmds inlägg i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Det håller jag med om. Det är staten som har ansvaret för brottsbekämpningen i Sverige. -
FMiddag med kurs gänget på Blackstone Steakhouse. Egentillagad tonfisk och wannamei räkor på lavasten. Till detta bakad potatis, 2...
-
FSlängde ihop lite sushi
-
SGAAAAHHHH!!! Det finns mycket bra med Amazon men webbsidan/appen är fan utformad av en färg/halvblind rövhatt utan "datorkörkort". Och...
-
DDett är en baggis. Två rörtänger. Den ena, gärna lite större än den andra. De är gängade i båda ändar, så det är bara att skruva loss...
-
Har hittat några sådana här korvar i trädgården, bortåt 10 cm. De djur som jag vet rör sig här är rådjur, igelkott och några... -
SSaelen svarade i tråden Parodier på typiska Byggahus-trådar.Apropå det, var är @Rejäl ?
-
SågspånPappspikEternit gillade mhoglunds inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Fler bilder -
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Kom med X2, skulle byta till X4. Den var försenad och jag var ouppmärksam vilket slutade med att jag gick på en annan X2... Nåväl, tog... -
Gguggen svarade i tråden Är detta acceptabelt utförd tapetsering?.Total katastrof, inte ens den gladaste amatör gör det så dåligt. Tråkigt nog ser det väl ut att vara en dyr och fin linlava tapet från...
-
Mmhoglund svarade i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Tusen tack! 😁
-
MKul! Grattis! Önskar er all lycka med ert projekt 😀.
-
Vrana gillade SågspånPappspikEternits inlägg i tråden Funderingar Inför Husköp - Råd mottages tacksamt.Efter att ha sett alla dessa bilder vidhåller jag det jag skrev i mitt första inlägg: Det där fixar målarn! Att springa och mäta fukt i... -
EPå mina skivor körde jag Osmohårdvaxolja, som jag ned in i ett tunt laget. Suveränt och lite vattenavvisande om än ganska dyrt men drygt.
-
mexitegel svarade i tråden GAAAAHHHH!!!.Jo, den turen jag fick är spännande utan skottsäker väst kan jag lova... -
PPaxman svarade i tråden Äldre markis, vända så veven hamnar på andra sidan?.Så vitt jag har kunnat se bara stående på altanen så verkar allt vara konstruerat så att man från början kan välja fritt på vilken sida...
-
Hhugo lundqvist svarade i tråden Renovera väggar, 40-tals lägenhet.Tack! Limma upp då eller skruvas? På den gulaktiga pappen då?
-
Fairlane skapade tråden Vilken skruv är lämplig till regel till markisfäste? i forumet Byggmaterial & Byggteknik.På baksidan har det tidigare suttit två markiser, 4 meter breda styck. När de gick sönder monterade jag först en 5 meters istället och... -
WWeimik svarade i tråden Kommunalrådet köpte dement kvinnas hus medan sonen låg nedsövd.Så verkar det helt klart vara enligt Booli: Lagfart utfärdades 2025-09-11 Det får man se som slutgiltigt. Den enda möjligheten för...
-
pacman42 gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Idag, när SE3 stora delar av dagen, faktiskt har högst elpris i Europa, så är det dags att faktiskt misstänka brist på egen produktion...