Senaste aktiviteten
-
PHåller med, i det här fallet är kostnaden och tiden för "överdimensioneringen" inget större problem så det kan vara rimligt. Hade själv...
-
PPligg85 svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Jag väntar fortfarande på familjeveckan Maggan lovade hösten 2018. Försöker komma på vad de uppnådde under tiden men gav upp. Skönt...
-
Lleikie svarade i tråden Avslutad: Vinn en exklusiv Webergrill!.1. 40% 2. En perfekt grillkväll är när jag får bjuda vänner och familj på riktigt god mat som alla gillar. Och vi vet alla smaken är...
-
HSom sagt det är väsentligt att du kämpar med näbbar och klor för att få detaljplanen skriven så att ditt nuvarande hus inte blir...
-
Aannakimi svarade i tråden byta från luftvärme till vattenradiatorer functurahus.Vi har element, och en luft vatten pump. Det funkar toppen. Det gamla systemet är avstängt. Dock vet jag ej hundra procent om de blir...
-
AAlexander Saliba svarade i tråden 1970-talsplåthuset från Junga.Hej, Vi är inne på att köpa ett functura hus som inte är mycket gjort med förutom fönsterbyte och takbyte. Vi kommer därmed göra en...
-
SEtt pris som är 2,5 gånger lägre, är det alltså negativt?
-
ZNågon som har koll på frys från Siemens? När jag flyttade in här för 15 år sedan fanns kyl/frys i rostfritt från Siemens. Kylen gav upp...
-
Ölhämtaren svarade i tråden Mockfjärds AB Elementhus 1965 blandade dokument/ritningar.Hej Tyvärr är nog likheterna inte så många mellan Mockfjärd och Junga? Mockfjärdshusen är byggda med träelement så jag har inte så... -
SSir Duke svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Var det verkligen ett par hundra miljarder? Och bara till populistiska vallöften? Vilka då?
-
Du hade rätt :) -
FMusskrämmor har väl i princip aldrig funkat tidigare, oavsett prisnivå etc? Utan att kunna något om denna specifika produkt har pajasen...
-
FIngen aning, men min tumregel är att ifall någon är tvungen att använda kändisar i en reklam så är produkten inte bra nog att ”tala för...
-
DdaVinci svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Ja det där en pågående förändring. Billigare AC-utrustning gör att fler skaffar det och mer el förbrukas på sommaren. En annan pågående...
-
GÖnskar att jag hade sett denna tråd tidigare - så kunde jag kanske ha hjälpt några av er. Men nu kanske jag kan hjälpa några som står...
-
SScrangle svarade i tråden Dålig avrinning i köksavlopp.Ska testa dom enklaste åtgärderna först men på sikt får jag nog skaffa ett rensband och kanske hyra en högtryckstvätt med spolslang...
-
BBjörne57 svarade i tråden Trafo från 240 volt till 220 volt?.Då Kan man titta på en UPS batteri backup som stabiliserar spänningen till 230 v plus att den håller spänninge tills man hinner stänga...
-
SDet är inte helt ovanligt på sommarstugor att det saknas en luftning som kan behövas. Det går att sätta in en vacuumventil under...
-
SJag sätter en slant på föreslagna nästan stopp längre ned i ledningen. Delforumets vanligaste fråga och det är nästan alltid det.
-
SGissar att du inte har någon vaskrensare. Låna av en granne innan du skruvar av ngt.
-
S1: Rensa vattenlåset 2: Rensa rören mot stenkistan med ett rensband, dragfjäder eller liknande
-
SDet är aldrig fel att rensa vattenlåset.
-
AAlexander Saliba svarade i tråden Mockfjärds AB Elementhus 1965 blandade dokument/ritningar.Hej, Vi är inne på att köpa ett functura hus som inte är mycket gjort med förutom fönsterbyte och takbyte. Vi kommer därmed göra en...
-
BBerget46 svarade i tråden Asfaltering hjälp, är detta vad man kan förvänta sig?.Och alltid kolla upp företaget, finns så mycket skit och oseriöst i dag, som förstör för duktiga skickliga seriösa hantverkare.
-
BBitterhetsakademin gillade Mikael_Ls inlägg i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Tja ... det är ju efter valet, då köper man ju inga röster längre med sådana utspel ...
-
FFestlund gillade Claes Sörmlands inlägg i tråden Hur få igenom tillbyggnad i kulturmiljöområde utanför planlagt område.Jag tror att det är detta som ställer till det för handläggaren och dennes rådfrågade medarbetare: Det nästan existentiellt tvivlande...
-
DdaVinci svarade i tråden Dagspris på över 2 kronor per kWh i morgon! - Är ni förberedda?.Som man kan se i rapporten så är fyllnadsgraden strax under medel. Så på så vis är det ganska normalt. Men så har vi 3 nedstängda...
-
AAndersS svarade i tråden Invasiv växt, men vilken?.Ta bilder nästa gång du besöker platsen eller om du har någon annan som kan fixa det. Sedan är denna ganska bra. PlantNet app