Tagg: källare
Här samlar vi allt om källare.
Andra taggar som innehåller ordet källare är: jordkällare, matkällare, golv-i-källare, källare-isolering, vinkällare, renovera-källare, mögel-i-källare, källare-dränering, badrum-i-källare, gräva-ur-källare
-
P
Sänka golv i en del av källaren?
Jag har tänkt bygga ett biorum i en del av källaren. Ytan jag vill sänka golvet på är strax under halva källaren, ca 25 kvm. Den delen jag vill... -
I
Hur göra med liten toalett i källare
Hej. Jag har en liten toalett i källaren som har varit klädd med träpanel. Efter att ha tyckt mig känna dålig lukt inne på toaletten så beslöt... -
Påreglad yttervägg källare
Hej! Vi planerar en källarrenovering för att bygga bort så mycket riskkostruktioner som möjligt. Det handlar om två rum som båda har 2 av 4... -
O
Måla om betonggolv
Jag har ett garage i källaren som ligger delvis under mark som vi planerar att göra om till hemmagym och har lite funderingar kring färg och... -
R
Ta bort limrester efter korkplattor i källaren - hur?
Hej! I källaren fanns en "fondvägg" med korkplattor. Huset är från 69. Det mesta här är "original" (köptes för 3 år sen), så misstänker även... -
D
Fuktrisk källare
Hej! Önskar åsikter kring vad jag vänta mig ur risk för fukt i vår källare. Hus från 1934, dränerad för snart 30 år sedan. Inredd s.k gillestuga... -
N
Hur måla väv tapet i källare?
Hur målar jag en källarvägg ? Hur måla vägg i källare? Hej har en källare från 1975 där det är målat på vävtapet, ska måla men hur gör jag ett... -
Källare: Vattenburen golvvärme, isolera betongplatta eller bila
Vi har 110 kvm källare med 236 i takhöjd till innertakspanelen. Huset värms idag med direktverkande el och vi planerar sätta in luftvattensystem... -
F
Klinkers i källare 60X60
Jag tänker lägga 60x60 klinkers plattor i källarens gillestuga som är 10,36mx3,36m. Hur smal fog kan man ha tänkte max 2mm. På ena kortsidan har... -
T
bygga badrum i odränerad källare?
Hej, Vi har en källare som är odränerad, vi har inget badrum i huset och vill bygga ett badrum i källaren då vi inte har någon plats alls på...