Hej! Håller på att planera dränering och funderar på hur bra Thermodrän är jämfört med isodrän/pordrän. Står ju att det är "revolutionerande" men hittar väldigt lite fakta om hur bra det egentligen är. Främsta anledningen varför jag eventuellt vill skaffa det är att eventuellt få ner priset på projektet och jag gillar konceptet att man kan få det monterat hela vägen upp till fasaden om man vill. Någon som har erfarenhet av detta på sin källare?

Mvh Oscar
 
Du får prova och återkomma hur den var.
När vi grävde upp på 80-talet och använde Pordrän var vi tidiga. Fick xx rabatt mot att man fick ta bilder och visa det för intresserade av lokal återförsäljare.
Då var omdömet också "nymodighet" utan det skulle vara platonmatta, inget annat, och som sattes utan någon isolering.
En äldre byggmästare var och tittade och dömde ut det.😀
 
  • Gilla
Oscar Fred
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.