Nissens
Nissens: [citat] Jag menar självklart teknikern som felsökte maskinen på plats, vad någon sagt på distans betyder inte så mycket. Du borde läsa hela.. Tips: kolla mess #18 …
24 svar · 4,5k läst
·
M
Anonymiserad 137805: [citat] Mycket vanligt att överelementet går sönder på dessa, bars beställ och byt, mycket enkelt
4 svar · 2,2k läst
T
torvtak: [citat] Ska prova det imorgon!
2 svar · 1,8k läst
L
Anonymiserad 137805: [citat] Tja visst kan det vara så
23 svar · 6,3k läst
·
Höghus
Höghus: [citat] Jag har kvar en trådlös termometer. Ville mest testa hur ugnarna funkade med sin inbyggda termometer, och till kött kommer det nog att funka bra. Man kan bara använda den till en ugn i taget så det blir väl ett bra att ha två. För mig blev bröden ofta degiga eller överbakade innan jag fattade att termometer funkar. /Höghus
5 svar · 1,7k läst
·
I
Anonymiserad 137805: [citat] det är rätt
15 svar · 5,0k läst
·
Y
yps: Tack för tips. Gick att se all is med en ficklampa, så var inte så konstigt att den inte lyckades hålla temperaturen. En rejäl hårtork gjorde susen, vart så mycket vatten så en del rann ut under, tur man hade droppskydd. Nu fungerar den igen.
8 svar · 5,4k läst
H
HerrApa: [citat] Det löste problemet! Den tuggar på som aldrig förr. Ta den billiga från amazon.
19 svar · 5,3k läst
·
Gimp
Gimp: Precis den är det, tack (y)
7 svar · 3,5k läst
·
M
Menton: [citat] Det har funkat för mig men har slutat bara helt plötsligt
15 svar · 2,0k läst
T
tommypeters: Med bättre verktyg var det inga problem att få ut värmelementet och efter lite snurrande på trumman dök BH-bygeln upp (eller ner). Ska bara vila knäna lite och sedan sätta ihop den igen. Tack för hjälpen!
13 svar · 4,6k läst
·
O
Olle Wallin: [citat] Zork, lever med samma problem på min spis som är inköpt 2016. Löste du problemet?
3 svar · 12,0k läst
M
minitoy: Tycker ljudet påminner om när vår gamla gick sönder, den gången var det cirkulationspumpen. Lycka till
6 svar · 2,7k läst
·
M
Menton: Hej har samma problem här har du löst problemet snälla ;(
4 svar · 4,0k läst
X
xLnT: Jag hade samma frågeställning som dig, vi har en 20mm tjock kvartsitsten och ett hål som är 750mm brett. Vi skippade skenorna och la hällen i hålet bara. Sitter en skumgummilist runt hållen som komma pressas ihop tillslut efter en tids användande. Finns ingen anledning att limma eller silikona den mot stenen.
2 svar · 2,9k läst
·
I
innerstaden: [citat] Kan försöka avsluta tråden så hjälpsamt som möjligt för framtida gashällsköpare: Det finns mycket riktigt några hällar på marknaden för ungefär 4000-4500 kronor inklusive stadsgasdysor. Gränsbygden hade tre stycken på hyllan just nu, listade för ca 3000-3500 som de kunde fixa dysor till. Därefter verkar det kosta ungefär 2500 kronor att installera dysor och byta
9 svar · 2,5k läst
P
Anonymiserad 137805: [citat] Jag tror nog att du inte kommer att sakna den, men troligtvis fick skåpet Lite bättre klassning och risken minskar att det skall komma in fukt som fryser fast på något mindre bra ställe
10 svar · 1,9k läst
F
fredrikmannberg: [citat] Hur gick det med frysen? Jag har exakt samma Cylinda frys och kylan håller inte. Är det lönt att byta ut delar? mvh Fredrik
8 svar · 8,7k läst
·
A
Anonymiserad 137805: Neato är skit har haft flera
2 svar · 2,4k läst
useless
useless: Vitvaror transporteras ju i ouppvärmda lastbilar vintertid, så självklart tål dom att förvaras några veckor i kallgrader.
6 svar · 2,4k läst
L
Laso2: Har Electrolux PerfectCare både tvätt och tumlare 8 kg några år gamla, fungerar utmärkt bägge två, går tysta och energisnåla. Har inget behov av några special effekter, varför kunna köra i 70 grader, eller med ångfunktion eller kunna torka skor eller något annat tjafs, Vill få kläder, sängkläder och det vanligaste rent och torrt på normala tider, och detta jobb gör dessa
36 svar · 27,3k läst
·
E
Elmuppo: [citat] Ja det har du rätt i. Vi fick en motor utbytt under garantitiden. Och förmodligen är det den som bråkar igen.
8 svar · 4,0k läst
·
E
etompau: Så, då har vi tampats med maskinen ännu en gång, och genom justering av en av "framfötterna" samt puttat maskinen något längre in mot väggen så går luckan igen på korrekt sätt=nöjd användare samt sparat x antal kronor på en onödig service. Det blev även byte av en touchdimmer till en vanlig brytare, då dimmern som satt i närheten av maskinen tände takljuset när maskinen
11 svar · 2,8k läst
·
L
Leebond: [citat] STORT TACK Electroluxaren. Det var mycket riktigt magnetventilen, och maskinen producerar iskuber igen. Synd att man inte kan swisha dig....
28 svar · 6,9k läst
K
Knicken.j: Hmm, det lät lite mer avancerat än vad jag hade hoppats på
6 svar · 3,3k läst
Görius Självus
Görius Självus: [citat] Tusen tack!
19 svar · 3,7k läst
C
ChristinaHallbergsstugq: Jag kan berätta nu att vi fick lagat maskinen efter 6 veckor. Kundservicen var så usel så vi kommer aldrig köpa miele igen. Vi ska renovera 2 kök nu och det blir absolut inte miele.
12 svar · 4,9k läst
D
Davelino: [citat] får trots allt hoppas att det fungerar framåt nu efter att grejerna är bytta!(y)
16 svar · 3,4k läst
ClasseClas
ClasseClas: En bra start är att byta kol. Hoppas att det räcker.
7 svar · 7,8k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.