L
lassekasse: Hej. Har samma problem och undrar om ni kom fram till orsaken och vilken åtgärd som behövdes?
8 svar · 3,5k läst
M
MRAnonymus: [citat] Den här grunkan var boven i dramat! Satt dock en "singel" på min ugn. Det hade pillats där förut så den satt inte fast bra. Rörde den så föll den isär med en typ konisk liten bricka och ett vitt stift innanför. Stoppade tillbaks allt som det såg ut att passa bra och böjde till "blecken" i ugnen som gjorde att den satt dåligt förra gången. Efter den processen startade ugnen
7 svar · 1,5k läst
returen
returen: [citat] lätt som en plätt
8 svar · 12,1k läst
·
returen
returen: [citat] båda sidorna ramen bälgen stötdämparna fjädrarna
1 svar · 1,3k läst
P
pimme42: Tack så mycket. Ska prova detta vid tillfälle.
9 svar · 4,9k läst
Göran.Saler
Göran.Saler: Hej Har en electrolux euf29500w Har lossat fryspaketet högst upp och försöker följa instruktionerna här i tråden Får inte loss styroliten som sitter ovanpå Hur skall jag göra då den verkar sitta fast ordentligt
16 svar · 18,6k läst
·
I
Install: [citat] Kul att du tror på mig, men jag kommer inte att våga ge mig på detta. Blir ett återköp på söndag och vidare till en annan handlare som har bättre kablar :) Tack för all hjälp och glad midsommar! För mig en helg utan kokt potatis :(
11 svar · 1,9k läst
·
M
Mikaela123: [citat] Varför då? 🙂
7 svar · 4,1k läst
returen
returen: va rädd om den denna kvaliteten görs inte längre
4 svar · 1,9k läst
·
returen
returen: [citat] beroende på vart du handlar så koster den runt 2.500.- mycket lätt att byta under förutsättning att det kommer in vatten i maskinen öht sen kan det beroende på årsmodell istället vara OWIn som är betydligt billigare
3 svar · 1,0k läst
returen
returen: [citat] nä det är inte samma packning men det går möjligen att få dit för att lösa problemet
6 svar · 1,1k läst
·
returen
returen: R12 --användningsförbud
1 svar · 979 läst
·
returen
returen: BH-bygel?
1 svar · 1,0k läst
·
returen
returen: väldigy trångt skär sig rejält och man ser
10 svar · 4,2k läst
·
peterwesterlund
peterwesterlund: [citat] Japp fick veta det av reperatören. Nu vet jag till framtiden.
14 svar · 5,1k läst
·
returen
returen: byt motorkondensator
3 svar · 1,2k läst
·
returen
returen: på smeg betalar du för rattarna flåt vreden. allt under skalet är turkiskt, polskt eller slovenskt (kinesiskt) beroende på vart smeg har handlat in det
5 svar · 3,6k läst
returen
returen: du har en ispropp och den går definitivt inte att få bort med en gardinfjäder tror du på det är du totalt grundlurad avfrostning i två dygn med dörren öppen och sladden ur är den rätta medosinen
2 svar · 882 läst
·
returen
returen: påsar bruka inte räcka men är de kompletta så vet man
3 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: [citat] rätt fel av mig
7 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: kretskortet är ett känt fel på dessa
1 svar · 1,1k läst
returen
returen: var det jämt med frost på alla kylflänsarna?
1 svar · 721 läst
P
Peter_K: Jo så är det nog. Den åker på tippen i veckan.
2 svar · 411 läst
returen
returen: glasen på electroluxugnarna trycks uppåt och lyfts ur nerifrån handtagen kan vara skruvade med monteringsskruv eller på lyx modellerna mer mmskruv on handtaget har en ingjuten mutter
14 svar · 1,9k läst
·
returen
returen: gammalt damm
1 svar · 892 läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.