Vitvaror
lassekasse: Hej. Har samma problem och undrar om ni kom fram till orsaken och vilken åtgärd som behövdes?
MRAnonymus: [citat] Den här grunkan var boven i dramat! Satt dock en "singel" på min ugn. Det hade pillats där förut så den satt inte fast bra. Rörde den så föll den isär med en typ konisk liten bricka och ett vitt stift innanför. Stoppade tillbaks allt som det såg ut att passa bra och böjde till "blecken" i ugnen som gjorde att den satt dåligt förra gången. Efter den processen startade ugnen
returen: [citat] båda sidorna ramen bälgen stötdämparna fjädrarna
Göran.Saler: Hej Har en electrolux euf29500w Har lossat fryspaketet högst upp och försöker följa instruktionerna här i tråden Får inte loss styroliten som sitter ovanpå Hur skall jag göra då den verkar sitta fast ordentligt
Smidskovägen: [citat] [citat] Sorry för oklar text.. kalkhalten i vattnet är högt. Allt ordnat och fungerar perfekt!
Megmanovish: Tack för snabbt svar. Jag göra nog lika dig, denna maskin har gjort sitt.
Install: [citat] Kul att du tror på mig, men jag kommer inte att våga ge mig på detta. Blir ett återköp på söndag och vidare till en annan handlare som har bättre kablar :) Tack för all hjälp och glad midsommar! För mig en helg utan kokt potatis :(
returen: va rädd om den denna kvaliteten görs inte längre
returen: [citat] beroende på vart du handlar så koster den runt 2.500.- mycket lätt att byta under förutsättning att det kommer in vatten i maskinen öht sen kan det beroende på årsmodell istället vara OWIn som är betydligt billigare
returen: [citat] nä det är inte samma packning men det går möjligen att få dit för att lösa problemet
returen: bakstycke vänster sida och motorn
returen: [citat] nu tre veckor senare är det nog så att induktionsmodulen är kass men det kan oxå vara touchen
returen: [citat] mår kroppen bättre oxå?
peterwesterlund: [citat] Japp fick veta det av reperatören. Nu vet jag till framtiden.
returen: på smeg betalar du för rattarna flåt vreden. allt under skalet är turkiskt, polskt eller slovenskt (kinesiskt) beroende på vart smeg har handlat in det
returen: du har en ispropp och den går definitivt inte att få bort med en gardinfjäder tror du på det är du totalt grundlurad avfrostning i två dygn med dörren öppen och sladden ur är den rätta medosinen
returen: påsar bruka inte räcka men är de kompletta så vet man
returen: glasen på electroluxugnarna trycks uppåt och lyfts ur nerifrån handtagen kan vara skruvade med monteringsskruv eller på lyx modellerna mer mmskruv on handtaget har en ingjuten mutter