returen
returen: [citat] usch timid är ett fult ord
12 svar · 4,6k läst
·
returen
returen: [citat] nej det är rätt det anger inte "pimpel" vad fan det nu är, det anger fel i värmepumpen!
7 svar · 1,0k läst
returen
returen: [citat] skicka ny video när du drar runt trumman för hand kan vara motorlager kan vara lös valk/ar kan vara en spik bhbygel
2 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: [citat] du får gärna släppa detta helt som har noll koll.
21 svar · 3,2k läst
·
returen
returen: [citat] det finns trådar hur man byter rem på denna plattformen av bla electroluxaren samma tillvägagångsätt på alla svenskbyggda torkar
7 svar · 3,3k läst
·
Belmlu
Belmlu: [citat] Toppen, tack, ska kolla om det är det men låter rimligt!
2 svar · 524 läst
·
D
Dilato: [citat] Ok, men jag tror det är en picoflex. [bild] En bild på kontakten från kontaktsidan (den du har på kabeln) reder ut frågan. Under tiden får du lite dimensioner att mäta mot. https://www.molex.com/content/dam/molex/molex-dot-com/products/automated/en-us/salesdrawingpdf/903/90327/903270308_sd.pdf?inline
4 svar · 1,1k läst
·
M
Mikael_lundqvist: Tack alla för all hjälp jag fått med att få fart på kylskåpet igen. Grymt att kunna vända sig till dom som kan 🤟 Trevlig semester på er 🙂👍
20 svar · 2,7k läst
·
returen
returen: [citat] På sätt och vis lagren är separata och lösa och sitter inpressade i baljan men sen svetsas baljan ihop och trumman går inte att ta ur baljan ej heller lagren då.
13 svar · 2,8k läst
F
frumarsipan: [citat] Köpte den! Så himla nöjd. Nu är diskmaskinen tömd. Väldigt enkelt och billigt.
11 svar · 2,8k läst
M
mika m: [citat] De tillverkar sina produkter i huvudsak för storkök och restauranger men jag vet att de tidigare har gjort beställningsjobb jobb till privat personer men det kostar en slant. Vinkylar och liknande.
28 svar · 3,8k läst
·
J
Jonas928: [citat] Det är pop out vred. Den verkar vara av modern elektronisk modell. Jag återkommen när jag läst skylten.
8 svar · 752 läst
J
johan_paz: Det låter ju helt ok. Sista maskinen vi hade i vårt gamla hus var en ikea-brandad Electrolux. Den var mer eller mindre helt tyst, bra när man ibland faktiskt behöver använda köket för att äta under de 3-4 timmar det tar :) Vet inte hur många dB det var där med 42 som den här har verkar ju ok.
3 svar · 1,4k läst
X
xxargs: sådant är ofta firmware-relaterat för modeller med elektronisk styrning och i princip omöjligt att göra något åt det, men du kanske kan kontakta Cylinda och höra va de säger. är det påtagligt ofta så kan det vara en lösning att sätta en liten UPS mellan - dock kolla efter variant där pipljudet kan stängas av vid strömavbrott annars har du det problemet istället...
1 svar · 915 läst
J
Josth: Det måste vara termostatelementet som givit upp. Tror inte det går att byta tyvärr.
1 svar · 617 läst
Fotografen
Fotografen: [citat] Hjälpte igång en svampbekant häromåret, låt vara att maskinen var gammal, men men...
10 svar · 1,9k läst
·
Roffe_riff
Roffe_riff: [citat] Hejsan. Vad gjorde du som fungerade? Har en liknande modell WTW86268SN men med pumpen på baksidan. Gjort rent pumpen ytligt och blåste i utslang utan att där var motstånd.
19 svar · 14,5k läst
·
yonna
yonna: Bänkmaskin ja. Det är inte troligt att så kort maskin kan fungera - bara dörrluckan tar ju mycket plats så då blir det inte mycket utrymme kvar för disk.
2 svar · 1,2k läst
M
mattiasborger: Japp
1 svar · 1,2k läst
·
O
oddiq: Tackar för allas engagemang! Frysen fungerar perfekt nu 👌
20 svar · 2,9k läst
·
H
HEM2121: Tack för alla råd och tips! Har visat det för en installatör, det är fjäderblocket som är trasigt, utslitet och snett.
34 svar · 3,9k läst
·
returen
returen: [citat] lossa frontplåten från insidan 6+2 skruv bänd den uppåt tills den lossnar håll koll på varat alla delar sitter som kommer att lossna
1 svar · 725 läst
returen
returen: [citat] troligen är det fett från trumlagret packboxen defekt och fettet tvättas ur kommer snart att skramla och då får anledning till att använda din 5-åriga garanti
15 svar · 12,7k läst
·
returen
returen: beroende på storleken är det bara runt bälgen den passar
5 svar · 1,4k läst
·
returen
returen: [citat] gorenje har en skruv mer man byter fläkt vilket är billigare än om någon skall göra ett nytt bronslager ugnen överhettar och slår av om du tar bort den
3 svar · 1,2k läst
·
H
hensvik88: [citat] Tack för alla goda råd . Förmodligen är det för trångt kring kyl/frys men nu när inomhustemperaturen sjunkit är allt som det ska igen
5 svar · 1,7k läst
returen
returen: [citat] är det motorn slipper du att betala
4 svar · 1,7k läst
L
lassekasse: Hej. Har samma problem och undrar om ni kom fram till orsaken och vilken åtgärd som behövdes?
8 svar · 3,5k läst
M
MRAnonymus: [citat] Den här grunkan var boven i dramat! Satt dock en "singel" på min ugn. Det hade pillats där förut så den satt inte fast bra. Rörde den så föll den isär med en typ konisk liten bricka och ett vitt stift innanför. Stoppade tillbaks allt som det såg ut att passa bra och böjde till "blecken" i ugnen som gjorde att den satt dåligt förra gången. Efter den processen startade ugnen
7 svar · 1,5k läst
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.