returen returen skrev:
samsung ändrar reservdelar fortare än...
finns en 000 och en001
så du skall ha antingen
DC94-07361a
eller
DC93-07361B
kostar knappt 3000.- /
returen returen skrev:
samsung ändrar reservdelar fortare än...
finns en 000 och en001
så du skall ha antingen
DC94-07361a
eller
DC93-07361B
kostar knappt 3000.- / st
Det är en besynnerlig liten maskin det här. Jag började med 5C, skruvade isär dränpumpen och hittade ett halvt buntband i impellern. Toppen tänkte jag, lättlöst! Men, det var där problemen började, larmade på läckage i maskinen, trots att det inte var blött nånstans. Vände och vred på eländet och letade, slog ihop den igen och sen var den, som sagt, tvärdöd... Hade den ute i carporten när jag skruvade, så den var alltså utomhus. Hållt på med den av och till i två dagar, men nu ikväll när jag såg ditt meddelande kring kostnader, och i princip bestämt mig för att åka till Elgiganten imorogn och köpa en 11kg LG på kampanj för 4000 kr, då stoppar jag i kabeln en sista gång. Pling, pling, plong! Går som en klocka igen. Jag funderar på om det kan ha varit kondens kvar nånstans där det inte borde varit? Den har stått i solen hela dagen, det är den enda skillnaden mot de senaste dagarna när jag skruvat med den. Hur som helst har den fått flytta hem igen, så får vi se hur länge den håller :) Stort tack för visat intresse och bidrag i tråden hur som! Trevlig kväll!

• Gilla
returen
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.