returen
returen: [citat] nä inget glidex då är risken att den halkar av för man kan inte dra slangklämman för hårt och o-ringen behöver det inte
8 svar · 1,3k läst
·
N
nicke_ask: [citat] bo frostade av den ordentligt . var is i dräneringsröret bak så vattnet verkade inte kunna rinna ut. har funkat nu en månad i alla fall..
4 svar · 5,2k läst
·
JockeBergman
JockeBergman: [citat] Killen på Asko sa att jag kan bli debiterad för tekniker om det inte är något tekniskt fel. Blev bara irriterad när jag pratade med dom. Har filmat där ljudet hörs tydligt. Kommer som sagt inte upp några felkoder.
2 svar · 1,9k läst
·
E
ellakulle: [citat] Hej! Nu är ju detta några år senare....meen... Jag har fått hem kylfrys i modellen du skriver. Riktigt bra pris fick jag och tänkte/tyckte/trodde det var en bra produkt för pengarna. Likt dig här jag gott och har problem med tinnitus varför det är viktigt för mig med tysta produkter. Har precis startat maskinen och högfrekvent ljud är ihållande. Har svag förhoppning om att
7 svar · 3,8k läst
returen
returen: [citat] nu tittar TS på electroluxskåp och inte kinamöget haier frågan kvarstår ju vad de ger electrolux för gaantier ser ut som om de bara ger 7-år på haier och 5 år på grundig vilket betyder att de övriga fabrikaten har 2-år Vilka fantasipriser på haier sen då.!!! Man ser ju att de räknar med att byta flertalet av sålda produkter till nya under garantitiden, finnsju ingen
6 svar · 3,2k läst
·
returen
returen: [citat] Vanligt fel uppstår när man fyllt på salt och inte diskat direkt efter
16 svar · 2,6k läst
·
Pellegnillot71
Pellegnillot71: [citat] Miller är bara skit nuförtiden. Har haft två t vättmaskiner som gått sönder inom 6 år. Dessutom är det svårt att få service nuförtiden också. Så jag köper aldrig mer Miele.
4 svar · 940 läst
·
S
Spikjävel: [citat] Jag har precis samma modell. Låter också mycket. Blir aldrig mer en Siemens kyl/frys för mig. Glad att mitt kök litter separat, men den surrar så det hörs in i vardagsrummet. Riktigt irriterande!
6 svar · 8,4k läst
Unikt namn
Unikt namn: Kan man inte bara strunta att montera topp-hyllan? Jag har både korg och hylla i min maskin.
7 svar · 1,3k läst
H
Helking: Där var ingen instruktion med växlare.. Jag letar med..
8 svar · 2,8k läst
B
BSOD: [citat] Kan du inte lägga in nån länk då? Annars är det ganska svårt att dra nån direkt nytta av ditt inlägg
36 svar · 4,1k läst
·
returen
returen: [citat] titta på höger sida i stället för uppe på så ser du vad det är, förutom en electrolux förståss
1 svar · 1,1k läst
·
returen
returen: [citat] Om fläkten fungerar och förångaren inte är igenisad vilket du ser bakom gallret så är det läcka på systemet Du kan alltid prova med att manuellt avfrosta med att stänga av frysen med sladden och dörrar öppna under 2 dygn så vet du
1 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: [citat] man kan ju torka ur och mäta eller byta kretskort
3 svar · 1,3k läst
·
returen
returen: gå in på electrolux.se sök reservdelar och ditt PNC energiregulator det finns 4 olika 2 för 400V och 2 för 230V 2 för dubbelzon och 2 för enkelzon troligtvis är det denna https://shop.electrolux.se/matlagning/spisar-ugnar-och-hallar/vred-knappar-och-kontroller/elektrisk-slangenergiregulator/p/140013339027
2 svar · 1,5k läst
·
Ola C
Ola C: [citat] Pressostaten bytt o maskinen fungerar igen. Sjukt nöjd med det😀. Tack för hjälpen.
18 svar · 4,4k läst
·
returen
returen: [citat] vilket PNC har det`?
1 svar · 632 läst
GK100
GK100: [citat] Du kan ju börja med att testa som det är. Grillen går ju knappast dagarna i ända och den lilla överlasten kan gå att klara utan problem på både kort och lång sikt. Att sätta 13 A till uteplatsen är ju annars enkelt gjort utan ledningsbyte dessutom principiellt rätt också.
10 svar · 1,5k läst
·
returen
returen: [citat] ett kärt ämne som det finns massor av inlägg i har du den avstängd så är det inga som helst problem distributionskjedjan och åf har de i oisolerade utrymmen året runt at ha den igång kan däremot ställa till bekymmer då den kan få svårt att hålla kylan
10 svar · 2,5k läst
johan.max
johan.max: Jag beställde en nytt Lucklåsrelä från Bosch serie 6 reservdelar bytt ut det genom att titta på en youtube film How to change BOSCH Washing Machine door lock, or how to fix BOSCH Washing Machines door lock sen slutade den dubbel pipa efter om start.
7 svar · 9,5k läst
·
BirgitS
BirgitS: [citat] Vattenfelsbrytaren, ditt försäkringsbolag vill nog att du följer branschreglerna Säker vatten. [citat] https://cyklanderörmokaren.se/skillnad-mellan-att-installera-tvattmaskin-kok-och-diskmaskin/ Sen ska avloppsslangen från diskmaskinen (och tvättmaskinen antar jag) gå upp ovanför botten av diskhon. Som det är nu riskerar det att rinna smutsvatten baklänges in i diskmaskinen
1 svar · 1,9k läst
·
returen
returen: [citat] verkar vara det kortet faktiskt
3 svar · 918 läst
returen
returen: [citat] om begagnat da vad som helst fråga gärna här om det är bra när du hittat nått vid nytt köp med 5-års garanti håller det så håller det första fem åren gratis rep efer det slänger du det
2 svar · 1,0k läst
J
jonko: Nu är det förvisso redan inne men ett vanligt standardskåp bär man utan problem på två, även om det ska upp 7 våningar i ett trapphus. Har man en pirra/säckkärra så löser man det själv så länge det inte är allt för många trappsteg, har man en pirra som fixar trappor löser man rätt många våningar själv också.
19 svar · 2,6k läst
·
returen
returen: [citat] Bra att ta detta till vana varje år i samband med julstädningen och se att kondensorn är ren och att fläkten snurrar
11 svar · 7,1k läst
·
Roffe_riff
Roffe_riff: [citat] Vad är det för en brytare? Edit: Gjorde en sökning och fann ganska snabbt de jag fråga efter. Samt att försäkringsbolaget ger bidrag till kostnaden.
17 svar · 5,8k läst
·
nikasp
nikasp: [citat] Precis, hade samma problem och lyckades lösa det bl.a. med hjälp av denna tråd.
17 svar · 11,5k läst
·
returen
returen: [citat] underförstått ja
4 svar · 2,0k läst
·
returen
returen: [citat] kan man ha han till någe mer???
5 svar · 7,8k läst
·
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.