Tävling
LarsGG: [citat] Usb och nyckeln. Ska renovera stora delar av huset så det kommer vara många hantverkare o då måste ett BG5000 lås vara perfekt.
gricken: [citat] 1. Företaget fyller 100 år. 2. Jag är en värdig vinnare av Festool TXS 18 C 3,0-Plus eftersom jag gång på gång visar att jag är en entusiastisk, kreativ och orädd hemmafixare – även när projekten spretar från pergola till takbygge, från altanrenovering till allt det där som Byggahus.se-andan älskar. Ge Festoolen till någon som inte bara skruvar – utan skruvar till det
Karlsv: 57db Mina barn skriker högt och drar ur sladden när jag ska dammsuga. Behöver nog en tystare.
Ulrika Allansson: [citat] Nu är fuktmätaren mottagen och den sätts i arbete till helgen när veden ska kontrolleras. Tusen tack igen och jag önskar er alla en fin första advent 🕯️
Frillson: [citat] Svårt att hålla reda på sina egna regler kanske. Eller så tillhör Glenn redaktionen. Vi får kämpa på i motvind Purre, när vi omöjligt kan veta vad tävlingsledaren "menade". Enligt det tänket så hade vi som skrev 1,6 decimeter fel.
Snigla: Den har ankommit - TACKAR - efter udda leveransproblem (boxarna de skickade den till var fulla, så de fick skicka den vidare till "vanligt" utlämningsställe.. och det var tydligen komplicerat.. för det tog några dagar..) Dax o packa upp! [bild]
Gustavvasa: 1: 8 st 2: Nu då min dotter ska flytta hemifrån tänkte jag köpa hon en skruvdragare så då skulle denna passa bra 😁 Har själv den mindre modellen från professionall serien som nu är snart 14 år så premium maskiner ska det vara.
jarlh: [citat] Tyvärr, du är lite för sent ute. "Tävlingen pågår till måndag den 16 juni."
gricken: [citat] 1. Svedjans herrgård 2. Jag borde vinna bokpaketet av Göran Gudmundsson – för mitt gamla hus behöver mer kärlek än jag kan googla fram. De här böckerna är som husets egen räddningsmanual: fulla av kunskap, charm och handfasta råd. Perfekt för oss på Byggahus.se som hellre bevarar än river – och vill ge våra gamla hus den omtanke de förtjänar!
Matti_75: Nu är kamerorna monterade och jag kan sova gott. Super bra bilder även på natten. [bild] [bild]
saitta: 1. Senast testade ni Solcellsbelysning 2- Behöver en portabel tigersåg vid bygge av älgtorn och vid styckning och slakt av älg.
Kris1: [citat] Oh wow tack så jättemycket 🙏🏻🥳
Roger Fundin: [citat] Du har råkat svara i fel tråd.
Robert-san01: [citat] Wow!! Nu blir min gamla mamma glad!! 🥳
Bästerortarn: [citat] Åhhh, vad kul. Det var länge sen jag vann något. Tack & bock!
Abbanul: 1. Ocal cylinder eller utan cylinder. 2. Har ett mekaniskt lås som jag vill byta ut till ett som kan öppnas/låsas med kod eller fjärrstyrning för att inte löpa risken att bli utlåst!
Villan32: 1. LeifheitNemo 2. Allt som underlättar och kan inkludera än exkludera så en person måste tvätta fönstrena för kommentaren ”Du är ju så bra på det.” är en vinst i hemmet och gör alla nöjda.
Effell: [citat] Håller med. Råkade se det kravet i annan tävling i fredags, skyndade mig in i profilen och fyllde i telefonnummer som saknades (övrig info fanns). Men vi får väl skicka med en uppmaning till @Marlen Eskilsson, Byggahus och Maskinklippet.se att skicka en maskin till var och en av de som "diskades" utan att det hade framgått vad kraven var ;) (och så hoppas jag naturligtvis att jag
agullberg: [citat] Azet frukt och bärgödning Azet tomat och grönsaksgödning Azet trädgårdsgödning Vi har köpt vårt första hus nu i April, ett fritidshus. Där finns en tomt som tidigare var väldigt vacker, men som förstördes av förra ägaren. Vi vill återskapa allt det vackra, och jag är säker på att dessa produkter skulle vara till väldigt fin hjälp!
fsn: [citat] TACK. Dottern blir glad, jag blir gladare. Jag lägger upp en bild på altanen om en månad…. Just nu är det klä i gamla altanen (skulle varit gjort för 3 år sen) samt sätta lite granit-kantsten som senare kommer att rama i den nya altanen. Äntligen fixat till en eftersatt del i ett fint söderläge och satt 15m storgatsten och gjort iordning för grässådd samt fixat en egen
Paerh: [citat] Marlen! Fredag och löning, sen toppar du det hela med detta trevliga meddelande! Tack och trevlig helg😎 /Pär
TheImprovisor: [citat] Grattis, @kashieda 🙂
Plätt Fia: [citat] Men Gud va glad jag blir. Jag som bara vunnit en påse kakor på Röda Korsets bazar när jag var barn. Jösses Amalia. Tack så hemskt mycket. Ni får ha en stor kram allesammans. ❤️🙂
Axelida: Snabbt som attan kom vinsten och jag blev ännu gladare än jag redan var när jag öppnade paketet! Jag är Enköpings största gottegris, så kolorna kom helt rätt - TACK!
Marguita Weckner: [citat] När mina barn och barnbarn reser hem till Skottland Kommer kusiner mostrar och morbröder på våffelfrukost tänk vilken vinst med nytt våffeljärn
Molnet9092: [citat] Men så roligt! Tänk att både jag och min pappa blev vinnare den här gången 🎉 Tackar så hemskt mycket! 🥰
Emanuel01: Tror de kommer uppifrån. Stänker ju väldigt när man tex steker burgare. Får städa långt från pannan. Borde va samma med alla men denna har en färg som mer synliggör! Sen kan det vara att fett rinner ned mot botten efter varje start då det blir varmast nedåt då!