Haga slott.

Lego är de enda av mina byggprojekt där jag får med mig döttrarna att hjälpa till (gäller det hästen så blir de genast bara beställare och jag åker på att utföra arbetet ensam... :-) ).

Haga slott.

Min 3 & 5 åring har precis upptäckt lego efter en resa till Billund i somras och har därefter börjat bygga småsatser med lego så att få chansen att bygga något stort med dom hade verkligen varit kul för hela familjen.

M moloko skrev:
Haga slott.

Lego är de enda av mina byggprojekt där jag får med mig döttrarna att hjälpa till (gäller det hästen så blir de genast bara beställare och jag åker på att utföra arbetet ensam... :) ).
S SCS0709 skrev:
Haga slott.

Min 3 & 5 åring har precis upptäckt lego efter en resa till Billund i somras och har därefter börjat bygga småsatser med lego så att få chansen att bygga något stort med dom hade verkligen varit kul för hela familjen.
Tävlingen avslutades igår, vinnare är korad. 🙂

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Höstlovet närmar sig med stormsteg, så vad kan passa bättre än att vi tävlar om en rejäl byggsats med Lego? Den som vinner veckans tävling har garanterad sysselsättning för hela familjen under höstledigheterna.

[bild]

På Hogwarts slott bor Harry Potter, hans kompisar och lärare. Legos byggsats Hogwarts™ slott och område 76419 är 37,8 cm högt och 48 cm brett och långt.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Det är inte bara Harry Potter som bor på ett slott. På vilket slott bor Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel? (svaret hittar du någonstans på Byggahus.se)

2. Motivera varför just du ska vinna

Skriv dina svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 17 oktober. Lycka till!

----------------

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Ev. vinstskatt betalas av vinnaren själv. Denna tävling är inte sponsrad.
Haga slott

Härliga stunder med barnbarnen, som älskar Harry Potter, skulle tillbringas tillsammans

K Kaosmorsan skrev:
Haga slott

Härliga stunder med barnbarnen, som älskar Harry Potter, skulle tillbringas tillsammans
Håller tummarna att du vinner. 🙌

• Haha
Silkesnusa och 3 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
[bild]

Höstlovet närmar sig med stormsteg, så vad kan passa bättre än att vi tävlar om en rejäl byggsats med Lego? Den som vinner veckans tävling har garanterad sysselsättning för hela familjen under höstledigheterna.

[bild]

På Hogwarts slott bor Harry Potter, hans kompisar och lärare. Legos byggsats Hogwarts™ slott och område 76419 är 37,8 cm högt och 48 cm brett och långt.

Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Det är inte bara Harry Potter som bor på ett slott. På vilket slott bor Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel? (svaret hittar du någonstans på Byggahus.se)

2. Motivera varför just du ska vinna

Skriv dina svar i den här tråden.

Tävlingen pågår till fredag den 17 oktober. Lycka till!

----------------

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Ev. vinstskatt betalas av vinnaren själv. Denna tävling är inte sponsrad.
1. Haga slott.
2. Vi har en 4-åring som ÄLSKAR lego, technic och vanligt.
För att minimera strider och underlätta vardagen har vi börjat med belöningstavla här hemma och de ihopsamlade stjärnorna går alla mot en sak, LEGO!
Vi har lyckats vända de tidigare så känslomässiga berochdalbanorna och ständiga striderna till priset av Lego, att få en byggsats som bidrag skulle sitta fint och en större byggsats skulle betyda timmar av mysigt umgänge för hela familjen!

• Gilla
Lilili
  • Laddar…
I Ibruks skrev:
1. Haga slott.
2. Vi har en 4-åring som ÄLSKAR lego, technic och vanligt.
För att minimera strider och underlätta vardagen har vi börjat med belöningstavla här hemma och de ihopsamlade stjärnorna går alla mot en sak, LEGO!
Vi har lyckats vända de tidigare så känslomässiga berochdalbanorna och ständiga striderna till priset av Lego, att få en byggsats som bidrag skulle sitta fint och en större byggsats skulle betyda timmar av mysigt umgänge för hela familjen!
Det borde ligga bra till att vinna, håller tummarna. ✊

• Haha
  • Gilla
Ibruks och 6 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Det borde ligga bra till att vinna, håller tummarna. ✊
Jag med. Men tror vi behöver fler tummar för en trött mamma att som knappt vet vad hon heter att vinna en avslutad tävling.
Det blir väl att hoppas för ett tröstpris då. 👍👍

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Denna tävling avslutades för två veckor sen.....

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.