Tävling
Robban8: [citat] Men gud vad glad jag blev nu. TACK!! :)
Mseli: Ha! Jag som ”aldrig” vinner, verkligen roligt, slangen ska pryda min terrass istället för den otroligt fula historien som sitter där nu :)
Hedlund8: Grattis!! Tänkte själv just skriva för att delta. Då jag sitter ute på en is med en skruvdragare som just brann upp.
TheGrayLady: [citat] Googla på rosa maskros, ska man ha maskrosor så är dessa lätt ett val ;)
nataliatell: På Skogshögskolan/SLU. Har haft svårt att hitta bra näring till växterna och är nyfiken på att testa Blomstra.
moxyzimba: Lånebelopp Har ärv en stor gammal kåk (mindre herrgård) från 1800talet som kräver totalrenovering för el, va /avlopp ytor som ska målas/tapetseras, nya badrum mm. Mycket gammal "skit" kvar från förra ägaren som hade samlarmani men ej städmani. Skytteltrafik till återvinningsgården och städa rent vartefter. Har börjat, men känner ett jättebehov av en rejäl grovdammsugare, som
Harald Blåtumme: Ja det var verkligen en trevlig överraskning, tackar för vinsten! Hoppas den här konstruktionen visar sig hålla betydligt längre än tidigare tygtakskonstruktioner. Givetvis ska man ha i minnet att det inte är en permanent lösning som kan stå ute när det stormar och snön bygger upp last men det löser sig på något vis.
Eddie W: Hidden Decking System Jag som professionell snickare - använder aldrig detta system! Detta då det tar mycket längre tid och att jag inte kan motivera denna prisskillnad för min betalande kund. Överbevisa mig om att systemet är så pass mycket snyggare/bättre... ..skicka grejerna, så lovar jag att återkomma med recenssion och utfall. Halvdana lösningar är sällan bra... [bild] Mvh King
Cerb: [citat] Weehoo!! Helt magisk start på veckan!
Avslutad: Vinn juridisk rådgivning hos Lexly + samboavtal eller äktenskapsförord upprättat av jurist
Ulrika M.M: Då var tävlingen avlutad och det har blivit dags att kora dagens vinnare: Idag tar tar @xjennx inlägg #2 hem förstapriset Utöver förstapriset delar Lexly även ut 10 bonuspriser till nedan tävlanden som kostnadsfritt får möjlighet att skriva samboavtal eller äktenskapsförord online: @vbg-1 @Modig @Micke_Göteborg @Tom_N @tobiasflood @nettanriddaren @RolfRolf @Jicen @buffyin @Lars-Åke
Hasselhagen: Rätt svar: 150×210 Blir bra att ha i stugan när de två nya sovrummen är klara!
moxyzimba: Svar:150x210 cm Jag har ett duntäcke jag fick med mig när jag flyttade hemifrån för 55 år sedan. Det har hängt med lätt länge nu och är trots tvätt ibland, inte så väldigt fluffigt längre, men jag har inget bättre. Denna vinst vore ett lyft i sovrummet och ett arvegods till barnbarnet som gärna kryper ner i min säng när han sover över hos mig.
petka: [citat] STORT TACK!!! Den kommer användas flitigt :-)
arkTecko: Wohoo! :) Tack! :love::cool:
HasseTeknik: "Just in time " kallas det.
silwer: [citat] En ballong, lim och mini marshmallows
FridaHaga: [citat] Har du koll på vad man ska tänka på när man väljer julgran? I veckans tävling kan det belönas med en vacker julstjärna! Det finns en del saker att tänka på när det är dags att välja gran och i denna artikel har Byggahus.se gjort en djupdykning för att titta närmre på de olika gransorternas egenskaper. Fråga: Vilken gran ska man, enligt artikeln, välja om man vill ha en
Jocce81: [citat] Tack! Ibland får man lite "feeling" så jag körde på :) /Jocce
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora dagens vinnar:). Idag säger vi stort grattis till @Dial_595 inlägg #17 som tar hem vinsten!! Lycka till med renoveringen och stort grattis!! :)(y)
Kilrain: En första recension av min vinst ger betyget: It’s complicated. Problemet med våra tidigare brödrostar har varit att de orsakat kortslutning i huset, löst ut jordfelsbrytaren. Det har inte denna gjort, men å andra sidan råkade vi ut för ett strömavbrott inom två dygn efter att vi fick hem den. En slump, eller...? På den helt positiva sidan har vi att jag har använt den som en galning
P-plats: Har idag hämtat ut min vinst och börjat kolla på prylarna. Första intrycket är riktigt positivt. [bild] Tack Byggahus för vinsten!
JanneSjo: [citat] hur är lådan ett år senare. stannar locket uppe eller far det alltid ned? är det "vasst" för brevbäraren att öppna locket? regnskydd? annan kommentar om lådan?
Anndin: [citat] Det står att vi bor i Skåne, men adressen är i Stockholm, vet inte vad som blev tokigt..
Anders Björk: Perfabest!:love: Nu kommer jag att kunna kompostera även i vinter:D Tackar!
[SKPG]Zamora: Smart att ladda fläkten på natten till ett lägre timpris, och sedan köra på batteri när det eldas. Labbar just nu med bästa placeringen av fläkten. [bild]
Alfons3301: [citat] Stort tack, den blir perfekt hos oss och det ska bli kul testa den nya tekniken!
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad och det har blivit dags att kora en vinnare! Dagens lyckliga vinnare är: inlägg #29 av SophiaSophia! Stort grattis till vinsten:D. Vi tackar för tävlingssvar denna omgång. Ny vinstchans och spännande tävling kommer nästa vecka! Önskar alla en härlig fredag:heart: