5 116 läst ·
89 svar
5k läst
89 svar
Avslutad: Vinn en välbalanserad 18V tigersåg med batteri och laddare
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Man testade arbetsbyxor. Tigersågen skulle passa perfekt på mitt extrajobb som pensionär. Har saknat en länge.Marlen Eskilsson skrev:
Vill du vara med och tävla om en tigersåg för snabba och råa sågningar? Läs vidare!
[bild]
Tigersågen du kan tävla om denna vecka är Bosch Tigersåg AdvancedRecip 18V med 1x2,5Ah batteri och laddare. Värde: ca 2500 kr.
Så här tävlar du: Svara på en fråga och motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vilken produkt testade Byggahus.se senast? Svaret hittar du här: [länk]
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 26 september.
[bild]
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalar vinnaren själv. Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i adress och telefon i profilen.
Svar: solcellsbelysning för trädgården.
Motivering: När jag kollade i verktygslådan såg vid såg jag såg hvarhelst jag såg dock ingen Bosch Tigersåg AdvancedRecip.
Motivering: När jag kollade i verktygslådan såg vid såg jag såg hvarhelst jag såg dock ingen Bosch Tigersåg AdvancedRecip.
Svar: Solcellsbelysning för trädgården.Marlen Eskilsson skrev:
Vill du vara med och tävla om en tigersåg för snabba och råa sågningar? Läs vidare!
[bild]
Tigersågen du kan tävla om denna vecka är Bosch Tigersåg AdvancedRecip 18V med 1x2,5Ah batteri och laddare. Värde: ca 2500 kr.
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 26 september.
[bild]
Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.
Eventuell vinstskatt betalar vinnaren själv. Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i adress och telefon i profilen.
En Tigersåg skulle verkligen underlätta arbetet med att ta bort murken panel, reglar och diverse lister innan ommålning av carport, garage och friggebod.
Svar: Solcellsbelysning för trädgårdMarlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
Motivering: Vi flyttade till vår första villa (med renoveringsbehov och 1000 kvm övervuxen trädgård) för ca 5 månader sedan. Vi har sedan inflytt insett hur mycket det är att göra och hur dåliga vi är på DIY. Denna såg skulle förbättra våra framtidsutsikter något enormt. Snälla hjälp oss!
Svar: Solcellsbelysning för trädgården
Motivering: Vi ska försöka öppna upp en vägg i ett uterum och då hade det varit fantastiskt bra med en tigersåg!
Motivering: Vi ska försöka öppna upp en vägg i ett uterum och då hade det varit fantastiskt bra med en tigersåg!
Svar på frågan: Solcellsbelysning för trädgården.Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
Motivering: Trogen medlem sedan många år som skulle få stor användning av bra tigersåg i mina renoveringar och framtida projekt.
Solcellsbelysning för trädgården
Nu är det älgjakt. Vore bra med en tigersåg när jag styckar en älg, Handsåg är tungt och tidskrävande!
Nu är det älgjakt. Vore bra med en tigersåg när jag styckar en älg, Handsåg är tungt och tidskrävande!
Solcellbelysning i trädgården.
Jag köpte ett litet sommarstuga i maj, som inte har el.
Skulle verkligen ha glädje av sågen, då hantverkaren spikade brädorna helt tätt i bastugolvet och jag måste såga dit ett mellanrum.
Inget roligt arbete, men skulle nog gå bra med tigersågen.🙂
Jag köpte ett litet sommarstuga i maj, som inte har el.
Skulle verkligen ha glädje av sågen, då hantverkaren spikade brädorna helt tätt i bastugolvet och jag måste såga dit ett mellanrum.
Inget roligt arbete, men skulle nog gå bra med tigersågen.🙂
Administrator
· Skåne
· 8 352 inlägg
Liknande trådar
-
Tävling: Vinn en populär hantverksbyxa med spikfickor
Tävling -
Avslutad: Tävling - Vinn en byggsats Vita huset
Tävling -
Tävling: Visa något fint du byggt till barnen och vinn studsmatta!
Tävling -
Avslutad: Tävling: Vinn en makeover av ditt kök!
Tävling -
Utifall att du vill att jag ska vinna tävlingen "Årets byggblogg" så...
Socialt & Projekt