Status
Inte öppen för fler kommentarer.
arbetsbyxor

borjerik
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Vill du vara med och tävla om en tigersåg för snabba och råa sågningar? Läs vidare!

[bild]

Tigersågen du kan tävla om denna vecka är Bosch Tigersåg AdvancedRecip 18V med 1x2,5Ah batteri och laddare. Värde: ca 2500 kr.

Så här tävlar du: Svara på en fråga och motivera varför just du ska vinna.

Fråga: Vilken produkt testade Byggahus.se senast? Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 26 september.

[bild]

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Eventuell vinstskatt betalar vinnaren själv. Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i adress och telefon i profilen.
Man testade arbetsbyxor. Tigersågen skulle passa perfekt på mitt extrajobb som pensionär. Har saknat en länge.

Svar: solcellsbelysning för trädgården.

Motivering: När jag kollade i verktygslådan såg vid såg jag såg hvarhelst jag såg dock ingen Bosch Tigersåg AdvancedRecip.

Vill du vara med och tävla om en tigersåg för snabba och råa sågningar? Läs vidare!

[bild]

Tigersågen du kan tävla om denna vecka är Bosch Tigersåg AdvancedRecip 18V med 1x2,5Ah batteri och laddare. Värde: ca 2500 kr.

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 26 september.

[bild]

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

Eventuell vinstskatt betalar vinnaren själv. Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i adress och telefon i profilen.
Svar: Solcellsbelysning för trädgården.
En Tigersåg skulle verkligen underlätta arbetet med att ta bort murken panel, reglar och diverse lister innan ommålning av carport, garage och friggebod.

Svar: Solcellsbelysning för trädgården.

Planerar att byta innedörrar samt karmar, då behövs garanterat en bra tigersåg!
Hoppas.....hoppas....

[bild]

[bild]

Svar: Solcellsbelysning för trädgård

Motivering: Vi flyttade till vår första villa (med renoveringsbehov och 1000 kvm övervuxen trädgård) för ca 5 månader sedan. Vi har sedan inflytt insett hur mycket det är att göra och hur dåliga vi är på DIY. Denna såg skulle förbättra våra framtidsutsikter något enormt. Snälla hjälp oss!

Svar: Solcellsbelysning för trädgården

Motivering: Vi ska försöka öppna upp en vägg i ett uterum och då hade det varit fantastiskt bra med en tigersåg!

[bild]

[bild]

Svar på frågan: Solcellsbelysning för trädgården.

Motivering: Trogen medlem sedan många år som skulle få stor användning av bra tigersåg i mina renoveringar och framtida projekt.

Solcellsbelysning för trädgården
Nu är det älgjakt. Vore bra med en tigersåg när jag styckar en älg, Handsåg är tungt och tidskrävande!

Solcellsbelysning för trädgården

min gamle el-ansluten sjunger på sista versen

Svar: Solcellsbelysning för trädgården
Motivering: Med den skulle jag slippa låna tigersåg varje gång jag behöver en till mina renoveringar.

Solcellbelysning i trädgården.
Jag köpte ett litet sommarstuga i maj, som inte har el.
Skulle verkligen ha glädje av sågen, då hantverkaren spikade brädorna helt tätt i bastugolvet och jag måste såga dit ett mellanrum.
Inget roligt arbete, men skulle nog gå bra med tigersågen.🙂

Då var tävlingen avslutad och en vinnare har korats.

Grattis till @Tobbe.A som har vunnit tigersågen med inlägg #61! 🥳🥳🥳

Den skickas på måndag till adressen du har uppgett i profilen.

Tobbe.A
Då var tävlingen avslutad och en vinnare har korats.

Grattis till @Tobbe.A som har vunnit tigersågen med inlägg #61! 🥳🥳🥳

Den skickas på måndag till adressen du har uppgett i profilen.
Oj är det sant?! Jag ser fram emot att använda den. Stort tack! 😀👍

• Älska
  • Gilla
tveksamt och 1 till
  • Laddar…
1. Senast testade ni Solcellsbelysning
2- Behöver en portabel tigersåg vid bygge av älgtorn och vid styckning och slakt av älg.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.