Tävling
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad! Dagens vinnare som kammar hem detta grymma kit är @oshu med inlägg #2 🥇. Stort grattis! Tackar för alla tävlingsbidrag och önskar er alla en trevlig helg!☀️
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad! Intresset för denna beredskapslåda var stort och motiveringarna både många och bra. Efter att alla motiveringar gåtts igenom står till slut @hajpådajdu med inlägg #36 som segrare idag. Grattis till vinsten! 🥇🥳. Tackar alla tävlande för bra och tänkvärda motiveringar och önskar er en fin fredag!
Mikael_L: Sent blev denna säsongens pepparkakshus klart (klara). Det var något som hände, fördröjde bygget enormt, vet inte om det kan har varit sympatiåtgärder mot Tesla från IF metall eller något. Men det rimmar dåligt, bygget var ingen verkstad åt Tesla, och det är väl dessutom byggnads som organiserar pepparkakshusbyggarna? Men jag tror att någon samordnare från huvudentreprenören var
Ulrika M.M: Då var årets sista tävling avslutad! 🙂 Många frusna byggahusare var sugna på denna härliga och värmande vinst och vi tackar för alla fina motiveringar och tävlingsbidrag. Dagens vinnare är: @surfarn inlägg #4 - vi hoppas att västen ska värma gott i vinter, stort grattis till dig 🥳🌲☃️ Önskar er alla en riktigt god jul och gott nytt år! 🎅
Stefan N: Fick vinsten idag, väntar in lite varmare väder nästa vecka för montaget. [bild]
thebuilder0456: Tackar tackar den kommer att komma till stor nytta! God Jul!
Hep: Tackar. Jag har nog en bit kvar tills jag är helt klar i huvudet, då jag satt en bra stund och grubblade över det där att jag skulle behöva någon byggrätt för att fixa golvet.
twoody: Kontaktade happyfuffycloud. [citat] Frågade sponsorer om hur många produkter dom säljer på deras hemsida. Svar vi har 58 olika produkter som vi säljer. Så nästa tävling ha gärna rätt svar, blir lite pinsamt när det blir helt fel.
MathiasS: [citat] Kul! Morsan hälsar och tackar - jag får återkomma med en liten funktionsrapport i lämplig tråd när vi fått prylen på plats!
isomac: [citat] 1. Bra sugförmåga och lång räckvidd på sladden är viktiga egenskaper för mig. 2. En barnfamilj på 6 personer i villa med hektisk vardag är ett bra stresstest för en dammsugare.
Ulrika M.M: Då var tävlingen avslutad! Ni var verkligen många som var sugna på detta fina kit från Husqvarna - stort tack för alla tävlingsbidrag och motiveringar! 😊 Kammar hem vinsten idag gör @Farstatjej90 med inlägg #4. Vinsten kommen skickas till dig direkt från Husqvarna. Stort grattis till dig och lycka till med trädgårdsarbetet!🥳🍂☀️🌳
TheImprovisor: Nu är det snart dags att ställa in grästrimmern för vintern. Vann Husqvarna-trimmern i tävlingen och efter att ha låtit den tjänstgöra hela sommaren har jag inget negativt att säga om den. Den fungerar mycket bra och är lätt att jobba med. Min tomt är lite kuperad så jag uppskattar de steglösa inställningsmöjligheter som finns beträffande skaftlängd och handtagets placering.
lundstrr: [citat] Tuffa skandinaviska förhållanden! Våran gamla låda som hängde där då vi köpte huset, har både målats över med en schaskig stil. För att inte tala om skev så det läker in både regn och snö på vintern, och paket kan man ju bara glömma att dom får in i postlådan.
Ulrika M.M: [citat] Skickar PM 😊
Fideliox: Nu står den på plats, fylld med ruttna äpplen och gräsklipp. Återigen, tack! 😻
andyv: Varför jag ska vinna: Tja, utöver de myriarder av löv som vi har från alla ekar, björkar, kastanjer, lönnar, ädelkastanj, valnöt, tulpanträd och allt annat :-D är det perfekt att städa häststall och ytterförråd med. Perfekt Blåskraft för det vi ska ha maskinen till. 7,2N
Liljo38: Åh, roligt, jag som typ aldrig vinner något alls 🤗 Och så mycket enklare mitt jobb kommer att bli☺ ☺️
atomlab: Tjoho! Tror faktiskt det är först gången som jag vinner något "riktigt" förutom 60kr på Triss och någon t-shirt på midsommarängen. Detta skall bli riktigt roligt att installera. 🙏
etompau: Har kört med maskinen i badrummet, den funkar perfekt att suga upp vatten på kakel på vägg och golv. Ett drag över ytan och det blir närapå helt torrt.
Anna_H: [citat] Åh, tack så jättemycket! Hoppas jag hittar min hammock nu då!
Sebbe_art: [citat] Jeeeeej👍🏼👏🏼👏🏼👏🏼🥰🥰 Tack så mycket för vinsten och jag önskar er alla en riktigt glad midsommar
Orientexpressen: Vad bra : ) Huvudsaken är att det blir rätt till slut. Vi är ju bara människor och människor gör fel.
Dabber: Åh! Tack så mycket! Grabben vart mycket glad Nu lär vi inte ha några problem att klara oss
pacman42: [citat] Tackar! Jag ser fram emot att använda detta!
stabur: [citat] Tack! Jag var nyfiken på hans motivering.
tobben87: [citat] @Ulrika M.M Tack så jättemycket! Jag ser verkligen fram emot fina kanter i trädgården och mindre blåsor i mina händer av ogräsjärnet. :) Tack maskinklippet.se för sponsringen av den fina vinsten!