14 187 läst ·
275 svar
14k läst
275 svar
Avslutad: Vinn en kraftfull högtryckstvätt!
Nämn gärna dessa krav när tävlingen utlyses, tex efter rubriken "Så här gör du för att tävla".Marlen Eskilsson skrev:
Nuuu har vi äntligen utsett en vinnare i tävlingen, ursäkta förseningen.
Vi säger stort GRATTIS till @ConnyN med inlägg #105, du har vunnit en högtryckstvätt 🥳
Jag vill påminna alla som vill tävla att ert bidrag blir diskvalificerat om ni inte har fyllt i profilen med namn, adress och mobilnr så att vi vet vart den ska skickas om ni vinner. Minst fyra påtänkta vinnare gick bort på det sättet i den här tävlingen.
Det måste vara tråkigt för dessa fyra presumptiva vinnarna (speciellt om de tävlar för första gången) att bli diskade för något man inte kan förutse.
Håller med här. Jag hade ingen aning om detta krav, eller att informationen ens saknades.R reestno skrev:
Håller med också tävlade för första gången och visste inte om dettaR reestno skrev:
Allvetare
· Västra götaland
· 10 904 inlägg
Det brukar oftast stå i första inlägget, vet inte varför Marlen glömde det här gången...
Redigerat:
Administrator
· Skåne
· 8 624 inlägg
Vi brukar ha med en text om det i varje tävling, av någon anledning hade det fallit bort i denna. Men det är alltid någon i varje tävling som går bort pga att man inte fyllt i adressen, så jag tänkte påminna om det eftersom många är återkommande tävlande.Marlen Eskilsson skrev:
Det står också i våra användarvillkor som man godkänner när man registrerar sig, att man ska fylla i sin profil.
Jag ska lägga en klistrad tråd nu här i tävlingsformet, med förhoppningen om att fler ska uppmärksamma det.
Håller med. Råkade se det kravet i annan tävling i fredags, skyndade mig in i profilen och fyllde i telefonnummer som saknades (övrig info fanns).R reestno skrev:
Men vi får väl skicka med en uppmaning till @Marlen Eskilsson, Byggahus och Maskinklippet.se att skicka en maskin till var och en av de som "diskades" utan att det hade framgått vad kraven var
(och så hoppas jag naturligtvis att jag får en återställd "första" chans till en grym högtryckstvätt...)
Klicka här för att svara