6 312 läst ·
68 svar
6k läst
68 svar
Avslutad: Vinn exklusiva datorpaket från Logitech!
1: Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning
2. Ett mer ergonomisk tangentbord vore fantastiskt för en allt stelare kropp, speciellt som mitt nuvarande tangentbord har riktigt trötta tangenter helt utan känsla
2. Ett mer ergonomisk tangentbord vore fantastiskt för en allt stelare kropp, speciellt som mitt nuvarande tangentbord har riktigt trötta tangenter helt utan känsla
1. Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning.
2. Varje gång när jag ska använda datorn här hemma är batterierna i tangentbordet/musen slut eller så fungerar inte anslutningen.
Man kan bli galen på sådant trams och bök. Finns det kanske hopp med bättre prylar?
2. Varje gång när jag ska använda datorn här hemma är batterierna i tangentbordet/musen slut eller så fungerar inte anslutningen.
Man kan bli galen på sådant trams och bök. Finns det kanske hopp med bättre prylar?
1. Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning.
2. Detta hade varit extremt passande, jag kommer nästa vecka att återgå till arbete efter en längre tids föräldraledighet. Kommer av olika anledningar jobba en del på distans så detta hade varit suveränt att ha när man arbetar hemma.
Hoppas på tur!
2. Detta hade varit extremt passande, jag kommer nästa vecka att återgå till arbete efter en längre tids föräldraledighet. Kommer av olika anledningar jobba en del på distans så detta hade varit suveränt att ha när man arbetar hemma.
Hoppas på tur!
Administrator
· Skåne
· 8 351 inlägg
Tävlingen är avslutad och vinnarna är:
1. Ergonomi-kit går till @Axelida med inlägg #31
2. MX-kit går till @Hellplant med inlägg #52
Stort grattis! VInsterna skickas till adressen ni har uppgett i profilen.
1. Ergonomi-kit går till @Axelida med inlägg #31
2. MX-kit går till @Hellplant med inlägg #52
Stort grattis! VInsterna skickas till adressen ni har uppgett i profilen.
H
Hellplant
Elektroniktokig
· Stockholm
· 54 inlägg
Hellplant
Elektroniktokig
- Stockholm
- 54 inlägg
Overkligt! Av alla tävlingar jag har deltagit i här så är detta nog den som jag hoppats mest på att vinna.Marlen Eskilsson skrev:
Tack ☺️
Renoverare
· Vimmerby
· 37 inlägg
Klicka här för att svara