Den här veckan tävlar vi ut inte bara ett, utan två paket med premiumtillbehör till datorn.

En person på hemmakontor använder en laptop och en stor monitor med Logitech tangentbord, mus och webbkamera. Modern arbetsplats med ergonomiska tillbehör.

Nu har du chansen att uppgradera din arbetsplats eller hemmakontor med premiumtillbehör från Logitech. Två lyckliga vinnare får varsitt paket fyllt med smarta och stilrena produkter – ett med ergonomisk komfort eller ett med högpresterande precision.

Paket 1: Ergonomi-kit (värde ca 4 268 kr
Person använder Logitech tangentbord och mus vid skrivbord med glas vatten och anteckningsblock.
  • Logitech Wave Keys Combo – ergonomiskt tangentbord och mus som ger naturlig skriv- och handställning för bättre komfort hela dagen. (värde ca 1 778 kr)
  • Logitech MX Brio – avancerad 4K-webbkamera med kristallklar bild och perfekt ljussättning för videomöten. (värde ca 2 490 kr)
Perfekt för dig som vill arbeta bekvämt och skonsamt för handleder och axlar – utan att kompromissa med prestanda.

Paket 2: MX-kit (värde ca 4 889 kr)
Premium tangentbord och mus från Logitech, omgivna av pennor, en datorskärm, en krukväxt och färgglada tyger på ett skrivbord.
  • Logitech MX Keys S – premiumtangentbord med responsiva tangenter, smart belysning och hög precision för både arbete och kreativitet. (värde ca 2 399 kr)
  • Logitech MX Master 3 – ikonisk högpresterande mus med avancerad scroll, perfekt för multitasking och produktivitet på toppnivå.
  • Logitech MX Brio – samma toppklassiga 4K-webbkamera som i ergonomipaketet. (värde ca 2 490 kr)
Gör så här för att tävla:

1. Besvara frågan: Vad kan du göra med Smart Actions på tangentbordet MX Keys S? Svaret hittar du här: https://press.logitech.eu/sv-sv/arbeta-smartare-med-appen-logi-options-och-logitech-mx-keys-s-combo/

2. Motivera varför just du ska vinna.

Posta dina svar i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 29 augusti.

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv

-----------------------------------------------

Vi tackar Logitech för att de sponsrar den här tävlingen.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter, inkl. telefonnr för SMS-avisering.

Redigerat:
  • Gilla
Mr. Maxe och 2 till
  • Laddar…
1. Smart Actions ger dig möjlighet att via makron hoppa över repetitiva åtgärder, så med bara ett knapptryck kan man vara effektiv i sitt arbetsflöde. Det finns även förbestämda och anpassningsbara smarta åtgärder för att kunna automatisera vanliga uppgifter för en effektivare arbetsdag.

2. Mitt tangentbord har sätt bättre dagar. Ivland vill mitt "B" inte funka. Så detta skulle komma väl till hands.

1. Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning så att du kan effektivisera ditt arbetsflöde via makron. Förbestämda och anpassningsbara smarta åtgärder ingår för att kunna automatisera vanliga uppgifter för en effektivare arbetsdag.

2. Brist på macroknappar på mitt nuvarande 10+ år gamla tangentbord och det faktum att inga extraknapparna på musen längre fungerar gör att effektiviteten på mitt ritande i ritprogrammet jag använder i arbetet har dalat, så det hade suttit fint med både nytt tangentbord och mus.

1: ”hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning så att du kan effektivisera ditt arbetsflöde”. Låter smart!
2: Jag har nyligen börjat jobba hemma en del och behöver allt - har bara en laptop och en halvbra mus. Detta skulle ge ett stort lyft!

1: Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning

2: god ergonomi är svårt att hålla vid långa dagar framför datorn, behöver all hjälp jag kan få

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi ut inte bara ett, utan två paket med premiumtillbehör till datorn.

[bild]

Nu har du chansen att uppgradera din arbetsplats eller hemmakontor med premiumtillbehör från Logitech. Två lyckliga vinnare får varsitt paket fyllt med smarta och stilrena produkter – ett med ergonomisk komfort eller och ett med högpresterande precision.

[bild]
  • Logitech Wave Keys Combo – ergonomiskt tangentbord och mus som ger naturlig skriv- och handställning för bättre komfort hela dagen. (värde ca 1 778 kr)
  • Logitech MX Brio – avancerad 4K-webbkamera med kristallklar bild och perfekt ljussättning för videomöten. (värde ca 2 490 kr)
Perfekt för dig som vill arbeta bekvämt och skonsamt för handleder och axlar – utan att kompromissa med prestanda.

[bild]
  • Logitech MX Keys S – premiumtangentbord med responsiva tangenter, smart belysning och hög precision för både arbete och kreativitet. (värde ca 2 399 kr)
  • Logitech MX Master 3 – ikonisk högpresterande mus med avancerad scroll, perfekt för multitasking och produktivitet på toppnivå.
  • Logitech MX Brio – samma toppklassiga 4K-webbkamera som i ergonomipaketet. (värde ca 2 490 kr)

1. Besvara frågan: Vad kan du göra med Smart Actions på tangentbordet MX Keys S? Svaret hittar du här: [länk]

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter, inkl. telefonnr för SMS-avisering.
Smart Actions gör alla steg åt mig – jag trycker. Datorn jobbar. Jag vinner😁

Walle85
1, Att via makron hoppa över repetitiva åtgärder.

2, Behöver bättre ergonomi när jag arbetar hemifrån.

1. Smart actions automatiserar arbetsuppgifter.
2. Med hemmakontor finns det stort behov av ergnomi och smarta lösningar, med automatisering kan jag både jobba effektivare och posta hjälpsamma inlägg på byggahus snabbare 🏃‍♂️

1. Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning.

2. Just nu jobba jag 40 timmar i veckan och efter jobbet utbildar jag mig till ingenjör som även där är 40 timmar i veckan. 2 barn och 1 fru som man saknar väldigt mycket när man är borta så mycket.
Med detta paket hade man kanske fått några fler timmar att spendera tid med barnen med.

• Gilla
fredand44
  • Laddar…
1 man kan liksom programmera in arbetsmoment så det räcker med t ex ett knapptryck, riktigt coolt.
2 jag tror faktiskt @Squeeze har bättre nytta av detta än jag. Så om jag vinner ge det till honom

• Gilla
granskogen
  • Laddar…

[bild]

Nu har du chansen att uppgradera din arbetsplats eller hemmakontor med premiumtillbehör från Logitech. Två lyckliga vinnare får varsitt paket fyllt med smarta och stilrena produkter – ett med ergonomisk komfort eller ett med högpresterande precision.

[bild]

[bild]

1. Besvara frågan: Vad kan du göra med Smart Actions på tangentbordet MX Keys S? Svaret hittar du här: [länk]

1- Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning så att man kan effektivisera sitt arbetsflöde via makron. Förbestämda och anpassningsbara smarta åtgärder ingår för att kunna automatisera vanliga uppgifter för en effektivare arbetsdag.
2- det blir bekvämt att jobba hemifrån och att chatta när man har teams möte eller liknande.

1. Smart Actions i appen Logi Options+ erbjuder möjligheten att hoppa över repetitiva åtgärder genom att automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning så att du kan effektivisera ditt arbetsflöde via makron. Förbestämda och anpassningsbara smarta åtgärder ingår för att kunna automatisera vanliga uppgifter för en effektivare arbetsdag.
2. Är i desperat behov av en uppgradering av hemmakontoret. Har jobbat hemma sedan 2020, utrustningen är dock inte uppgraderad sedan många år innan det. Mus och tangentbord är slitna och webbkamerans kvalitet lämnar bra mycket att önska. Med en stor familj så får man dock prioritera andra investeringar före.

2. Ett premium Logitech tangentbord hade passat perfekt med mitt Norrgavel skrivbord istället för mitt gamla tråkiga. Premium med Premium blir perfekt helt enkelt!

[bild]

[bild]

[bild]

1: Med Smart Actions kan jag genom appen Logi Options+ programera tangenter till att utföra repetitiva uppgifter men en knapptryckning.
2: Vore bra att vinna så jag slipper använda telefonen vid skypemöten.

1. Kortfattat. Automatisera flera uppgifter med en enda knapptryckning

2. Har idag, efter vi nyligen flyttat, endast en bärbar dator, utan tillbehör. Att vinna detta skulle göra användandet mycket enklare och bättre!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.