6 758 läst ·
140 svar
7k läst
140 svar
Avslutad: Vinn ett premium vedklyvpaket Kindling Cracker!
Administrator
· Skåne
· 8 683 inlägg
Då var veckans tävling avslutad. Vi säger grattis till @Glenno83 med tävlingsbidrag #35! Ett vedklyvpaket original premium är strax på väg till dig och nybyggda vedeldade bastun. 🔥🥳
Som ni kanske har sett så har vår nya tävlingsledare @Andrea Rosberg redan lagt upp ny tävling som ligger uppe den kommande veckan. I fortsättningen är det hon som har hand om tävlandet här.
Som ni kanske har sett så har vår nya tävlingsledare @Andrea Rosberg redan lagt upp ny tävling som ligger uppe den kommande veckan. I fortsättningen är det hon som har hand om tävlandet här.
Inte för att vara sådan men han har inte svarat på fråganMarlen Eskilsson skrev:
Då var veckans tävling avslutad. Vi säger grattis till @Glenno83 med tävlingsbidrag #35! Ett vedklyvpaket original premium är strax på väg till dig och nybyggda vedeldade bastun. 🔥🥳
"Fråga: Hur stora vedträn klarar Kindling Cracker Original? (ange decimeter)"
Administrator
· Skåne
· 8 683 inlägg
Det var så att jag såg idag att jag skrivit decimenter, men jag menade ju diametern egentligen. Jag är ingen bra tävlingsledare då jag har alldeles för mycket att göra. Tur att Andrea tar över nu. 😂
Svårt att hålla reda på sina egna regler kanske. Eller så tillhör Glenn redaktionen. Vi får kämpa på i motvind Purre, när vi omöjligt kan veta vad tävlingsledaren "menade". Enligt det tänket så hade vi som skrev 1,6 decimeter fel.Purre skrev:
Klicka här för att svara