Räckvidd 10 m.
Mitt hus är 9,6 m långt, bra då klarar den hela huset.

Räckvidd 10m

Min nuvarande laser åkte tyvärr i golvet för någon månad sedan. I samband med detta stämmer inte nivelleringen längre. Hade varit otroligt skönt att få en ersättare! :)

Räckvidd 10 meter
Oumbärligt när man ska hänga tavlor i jämn höjd över flera väggar

Då var tävlingen avslutad och en vinnare har utsetts.

Stort grattis till @nikasp med inlägg #14, du har vunnit en krysslaser idag! 🥳🥳🥳

• Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
nikasp
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Då var tävlingen avslutad och en vinnare har utsetts.

Stort grattis till @nikasp med inlägg #14, du har vunnit en krysslaser idag! 🥳🥳🥳
Tjoho, vilken bra start på helgen! Vi har mycket renoverande framför oss i nytt gammalt hus så den blir toppen! Tack! 🙏

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
MrJay
Någon utöver mig själv som tycker denna ser ut som en leksak?

nikasp
MrJay MrJay skrev:
Någon utöver mig själv som tycker denna ser ut som en leksak?
Du får nog tänka lite på ”price point” också, såklart finns det andra vassare grönlaser för flera ggr pengarna. Jag tänker använda för inomhusjobb främst och då är stativet och även att man kan spänna mellan tak och golv (max 2,75 meter) väldigt värdefullt. Tror den blir en bra riktigt bra kompis!

• Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
nikasp
Förpackning av Stabila LAX 50 korslaser med några inslagna kolor ovanpå samt ett papper i bakgrunden. 🎅🏻 kom tidigt i år!

• Gilla
Ludde67 och 4 till
  • Laddar…
Den här veckan har du chans att vinna en krysslaser med stativ LAX 50 från Stabila

[bild]

Stabilas självnivellerande krysslaser kommer levererad med ett innovativt stativ som snabbt och enkelt kan förvandlas till en förlängningsstång.

Värde: 1479 kr

Så här tävlar du: Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilken räckvidd har Stabilas krysslaser? Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 12 september..

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter, inkl. telefonnr för SMS-avisering.

[bild]
Den här veckan har du chans att vinna en krysslaser med stativ LAX 50 från Stabila

[bild]

Stabilas självnivellerande krysslaser kommer levererad med ett innovativt stativ som snabbt och enkelt kan förvandlas till en förlängningsstång.

Värde: 1479 kr

Så här tävlar du: Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vilken räckvidd har Stabilas krysslaser? Svaret hittar du här: [länk]

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 12 september..

Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås inom två veckor.

-----------------------------------------------.

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren själv.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter, inkl. telefonnr för SMS-avisering.

[bild]
1- räckvidd är 10 meter.
1- det skulle behövas vid kommande renovering.

1- räckvidd är 10 meter.
2- det skulle behövas vid kommande renovering.

Det är avslutat redan.

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Stefan N Stefan N skrev:
Det är avslutat redan.
Var ser man vinnaren?

Inlägg #109

• Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.