Resultatet blev detsamma för byxorna från Blåkläder och Snickers.
Fixade lite fasadjobb förra sommaren och hade då tagit mig upp på byggställningen för bättre åtkomst. När jag var klar och skulle ned ville det sig inte bättre än att någon detalj på mina nuvarande byxor fastnade i ställningen, med resultatet att jag halvhängde i byxorna som givetvis sprack upp i en lång reva mitt i tyget från halva rumpan ner till halva låret ungefär.
Här är en hyfsat korrekt bild av verkligheten...
Den här veckan har du chans att vinna en hantverksbyxa från Blåkläder, Snickers eller Fristads. Vinnaren väljer själv.
[bild]
Vi har testat arbetsbyxor i stretch från Blåkläder, Fristads och Snickers. I den här tävlingen har du chans att vinna valfri byxa av de vi testade, eller en motsvarande modell om du är kvinna.
Byxorna du kan välja bland är:
Blåkläder 1522 1645
Fristads Hantverkarjeans stretch 2131 DCS
Snickers 6902 FlexiWork
För damer gäller modellerna:
Blåkläder 7192-1645 4-vägsstretch
Fristads Hantverkarbyxa Stretch 2142 STFP
Snickers FlexiWork 68977
Värde: ca 1 700-2 000 kr
Så här gör du för att tävla:
1. Besvara frågan: Det var dött lopp mellan två av byxorna i testet, vilka? Svaret hittar du här: [länk]
2. Motivera varför just du ska vinna
Tävlingen pågår till måndag den 16 juni.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Den här tävlingen är inte sponsrad.
. Det var dött lopp mellan Blåkläder 1522 1645 och Snickers 6902 FlexiWork
Snickers 6902 FlexiWork skulle jag verkligen vilja prova har just nu Hellyhansen men är spruckna i grenet. Så frugan tycker att det behövs ett par nya inför höstens projekt
Den här veckan har du chans att vinna en hantverksbyxa från Blåkläder, Snickers eller Fristads. Vinnaren väljer själv.
[bild]
Vi har testat arbetsbyxor i stretch från Blåkläder, Fristads och Snickers. I den här tävlingen har du chans att vinna valfri byxa av de vi testade, eller en motsvarande modell om du är kvinna.
Byxorna du kan välja bland är:
Blåkläder 1522 1645
Fristads Hantverkarjeans stretch 2131 DCS
Snickers 6902 FlexiWork
För damer gäller modellerna:
Blåkläder 7192-1645 4-vägsstretch
Fristads Hantverkarbyxa Stretch 2142 STFP
Snickers FlexiWork 68977
Värde: ca 1 700-2 000 kr
Så här gör du för att tävla:
1. Besvara frågan: Det var dött lopp mellan två av byxorna i testet, vilka? Svaret hittar du här: [länk]
2. Motivera varför just du ska vinna
Tävlingen pågår till måndag den 16 juni.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Den här tävlingen är inte sponsrad.
Snickers och blåkläder.
Som husägare är det alltid något som måste fixas. Med dessa brallor skulle uppgifterna bli mycket enklare.