5 782 läst ·
87 svar
6k läst
87 svar
Avslutad: Vinn utomhuskamera + videodörrklocka
Listpris: 289 800Marlen Eskilsson skrev:
Vill du ha koll på vilka som rör sig runt ditt hus? Den här veckan tävlar vi ut ett säkerhetspaket!
[bild]
I säkerhetspaketet Arlo Premium för ytterdörren ingår en Pro 5 kamera, en Essential FHD trådlös videodörrklocka och mottagaren Chime 2, som ger signal när någon ringer på dörrklockan. Kameran har extra brett synfält, mörkerseende i färg och 2K-videoinspelning. Dörrklockan är trådlös och batteridriven, med enkel installation. Prenumeration ingår ej.
Värde: 1 895 kr
För att vara med och tävla behöver du:
- Svara på frågan: Vad är listpriset på den dyraste bergvärmepumpen i vår tjänst Jämför bergvärmepumpar?
- Motivera varför just du ska vinna.
Tävlingen pågår till fredag den 3 oktober.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Denna tävling är inte sponsrad.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
[bild]
Jag är pensionär och bor ensam, så det skulle ge mig en enorm extra trygghet med ett så gediget säkerhetspaket.
1. 234 096 kr
2. Mörkrädd är jag ofta,
när jag är ensam med barnen vill jag kunna softa.
Mannen reser land och rike runt,
att gå hemma orolig är väl inte sunt?
Arlo Premium låter perfekt,
med en kamera som filmar tjuvar när det är "släckt".
Vi vill läsa saga, steka pannkakor och sova gott,
så en höstvinst från Byggahus vore riktigt flott! 🧒🧒👩🦰🏡
2. Mörkrädd är jag ofta,
när jag är ensam med barnen vill jag kunna softa.
Mannen reser land och rike runt,
att gå hemma orolig är väl inte sunt?
Arlo Premium låter perfekt,
med en kamera som filmar tjuvar när det är "släckt".
Vi vill läsa saga, steka pannkakor och sova gott,
så en höstvinst från Byggahus vore riktigt flott! 🧒🧒👩🦰🏡
Listpriset på den dyraste i undersökningen är 289 800 kr
För att känna sig trygg när man är ensam hemma!
För att känna sig trygg när man är ensam hemma!
1, Det dyraste listpriset är 289 800 kronor.Marlen Eskilsson skrev:
Vill du ha koll på vilka som rör sig runt ditt hus? Den här veckan tävlar vi ut ett säkerhetspaket!
[bild]
I säkerhetspaketet Arlo Premium för ytterdörren ingår en Pro 5 kamera, en Essential FHD trådlös videodörrklocka och mottagaren Chime 2, som ger signal när någon ringer på dörrklockan. Kameran har extra brett synfält, mörkerseende i färg och 2K-videoinspelning. Dörrklockan är trådlös och batteridriven, med enkel installation. Prenumeration ingår ej.
- Svara på frågan: Vad är listpriset på den dyraste bergvärmepumpen i vår tjänst Jämför bergvärmepumpar?
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
[bild]
2. Så att jag kan se vem som ringer på och kan välja om det är mödan värt att öppna dörren,
Har ju ingen lust att behöva prata med försäljare eller andra som försöker att övertyga mig om att byta religion eller att rösta på ett visst parti 😉
1. 234096Marlen Eskilsson skrev:
[bild]
[bild]
2. Jag är kontrollfreak så det passar ypperligt.
Listpriset på den dyraste i undersökningen är 289 800 kr
Detta hade inte varit fel, vi hade faktiskt påhälsning för någon vecka sedan. Tyvärr har varken vi eller grannarna kamera. Vi har därför varit inne på att köpa, så detta hade inte suttit helt fel!
Detta hade inte varit fel, vi hade faktiskt påhälsning för någon vecka sedan. Tyvärr har varken vi eller grannarna kamera. Vi har därför varit inne på att köpa, så detta hade inte suttit helt fel!
Administrator
· Skåne
· 8 676 inlägg
Klicka här för att svara