A
AndersS: Ovatko sivut näkyvissä? Jos eivät ole. leikkaa yksi Lack-hylly 10 cm lyhyemmäksi yhdeltä puolelta, jolloin se on 1 m, mutta sinun on varmasti laitettava jotain stabilisointia siihen kohtaan, missä olet sahannut päädyn pois laatikkorakenteen vuoksi. Jos se on näkyvissä, voi leikata vähän ylimääräistä pois ja sitten laittaa hyllyn uloimman osan takaisin paikalleen, mutta se vaatii
10 vastausta · 7,1k lukukertaa
J
JPW: Minulla ei ole aavistustakaan huonekalukuivasta puutavarasta. Jos sinulla on vaikeuksia saada lehtipuuta öht, ota yhteyttä Mats Johanssoniin (0435-53257). Hänellä on varastossa melko paljon erikoisvalikoimaa, mutta luulen, että se on ainoastaan sahakuivaa.
1 vastaus · 3,7k lukukertaa
M
Martin_Blomberg: Suosittelen lukemaan tämän keskusteluketjun: http://www.byggahus.se/forum/byggmaterial-byggteknik/40336-att-handla-i-estland-polen-och-tyskland.html
1 vastaus · 11,7k lukukertaa
sennen
sennen: Artikkeli Aftonbladetissa tänään, naisesta joka hengitti isänsä haalarista peräisin olevia kuituja... Totta, se ei ehkä liity ketjun kysymykseen, mutta silti... Aftonbladet: Isän halaukset ovat Debbien kuolema
26 vastausta · 18,9k lukukertaa
·
Holger_Olofsson
Holger_Olofsson: Hei Daniel! Luulen, että sinun täytyy kirjoittaa selkeämpi otsikko, jotta ihmiset klikkaavat kysymykseesi. Vinkki!
2 vastausta · 2,1k lukukertaa
Holger_Olofsson
Holger_Olofsson: Minulla oli sama "ongelma". Yksinkertaisesti ruuvasin kokoon laatikon ilman kantta. Sen sijaan sahasin reiän sähkömittarille ja annoin sen uloimman osan jäädä ulkopuolelle. Sen maalasin laatikon saman väriseksi kuin seinä. Koko mötikkä "katosi" melkein kokonaan maan pinnalta. :) Jos tarvitsee päästä keskukseen käsiksi, nostaa laatikon vain yksinkertaisesti pois, koska se on vain
15 vastausta · 18,0k lukukertaa
·
T
Toy: Meillä tulee olemaan 5,6 metrin jänneväli ja tämä 45*300 kertopalkkien kanssa cc40 sekä liimattu 22mm lattialastulevy estääksemme joustamisen. Tämä on laskettu talotehtaan toimesta. Ystävällisin terveisin Tommy
12 vastausta · 15,0k lukukertaa
Marta
Marta: Hei, postasin ensin tämän kysymyksen Golv, mutta tajusin, että se saattaa sopia paremmin tänne. Olemme remontoimassa asuntoa. Projekti on juuri aloitettu. Siihen tulee uusi keittiö sekä uusi lattia eteiseen ja keittiöön. Mahdollisuuteen/ongelmaan. Vanhan laminaattilattian ja vanhan maton purkamisen jälkeen huomasimme, että betonilattia on kaikkea muuta kuin tasainen. Epätasaisuudet
0 vastausta · 6,1k lukukertaa
Fredrik.engdahl
Fredrik.engdahl: on olemassa palokipsiä, jotka ovat 9 mm muistaakseni
4 vastausta · 6,8k lukukertaa
N
Nine: Meillä on vanhempi talo, joka on rakennettu vuonna 1909, ja haluaisimme rakentaa sisäänkäyntimme kuistin. Tällä hetkellä kuisti on rakennettu ryömintätilan yläpuolelle pelkillä palkkeilla ja puulattialla, mikä aiheuttaa kosteutta perustukseen lumesta ja sateesta. Lisäksi itse lattiakonstruktio ei voi kovin hyvin tämän takia. Nyt tarvitsen apua: Haluaisin lyhyen kuvauksen siitä,
0 vastausta · 3,1k lukukertaa
K
kilroy: Täydellistä, kiitos!
7 vastausta · 11,7k lukukertaa
·
K
7 vastausta · 11,7k lukukertaa
·
J
jon_h: Joo, voit aina käyttää paksu rappausta esimerkiksi puiterappu-levyillä. Luulen tosin, että voit käyttää sitä myös solumuovilla. Paksumpi rappaus onhan kestävämpää.
5 vastausta · 4,1k lukukertaa
·
C
clabbe45: [citat] Kiitos tiedosta (tanskalainen näppäimistö, siksi oudot kirjaimet)! Koska mitään ei ole vielä rakennettu, kuvittelen, että jos reunat eristetään 10 cm ulospäin + rappaus, niin itse eristys pitäisi myös rakentaa ulospäin, kun seinät rakennetaan ylös, jotta se harmonisoituisi ja paneli sijoittuisi eristetyn reunan ulkopuolelle. Onko jollakin hyvä ehdotus, mitä
7 vastausta · 4,3k lukukertaa
·
A
Alsti18: Jos sinulla on 35 asteen katon kaltevuus - mikä lista sopii parhaiten tähän vinokattoon; listat joutsenkaulatyypistä tai holvikaarityypistä - vai onko sillä suurta eroa? Kuinka kaikki te olette tehneet 34-35 asteen katon kaltevuuden kanssa. Olen nähnyt, että on saatavilla valmiita 135 asteen listoita - mutta eikö se olisi huonompi?
0 vastausta · 3,2k lukukertaa
ByggPutte
ByggPutte: Etkö löydä Info bemix3:sta? Se yleensä lukee säkissä tai infolehdessä, kuinka paksulti sinun täytyy laittaa. Jonkin verran löytyi osoitteesta finja.se. Yst. terv. Putte
1 vastaus · 2,9k lukukertaa
ByggPutte
ByggPutte: Olen asentanut ne jo kauan sitten ;) . Mutta ei vielä väriä paikallaan. Ajattelin maalauttaa ne työpaikan maalarin kautta, mutta siitä tulisi kuljetusongelma. Joten ostin häneltä maalia ja aion maalata ne itse ;). En ole saanut niitä valmiiksi, koska aion muuttaa valoa sisäpuolella. En ollut tyytyväinen sisäisiin spotteihin, mietin vaihtaa valolistaan, jonka aion laittaa hieman
15 vastausta · 30,0k lukukertaa
·
Z
zachris: [citat] Ongelma, kuten ymmärsin sen, liittyi vedenpoistoon ja vastaavaan, mutta Villa F:ssä mielestäni voi nähdä putken kaiteen juurella, noin keskellä. Ehkä vesi annetaan valua siitä ulos? Valon sisäänpääsystä on tietysti pointti - ehkä yksinkertaisesti tuntuu liian pimeältä, jos tekee niin?
4 vastausta · 3,6k lukukertaa
F
fredwel: Spraya vaikutti hyvältä idealta. Ehkä kukkasumutin toimisi, sen ei tarvitse olla erityisen tarkka. (Innovoin vapaasti nyt) Luulen, että musta väri olisi ehkä liian tumma, satsaisin johonkin keskitumma ruskeaan. /Fredrik
15 vastausta · 36,9k lukukertaa
N
nobby99: Tietääkö kukaan, mitkä ovat leca-harkkojen ja eristysleca-harkkojen hinnat Puolassa tai jossain muussa vanhassa itämaassa?
0 vastausta · 5,8k lukukertaa
T
trojlee: tuhannesti kiitos:)!!!
3 vastausta · 6,6k lukukertaa
V
Videonisse: Keskustelin sekä puusepän, jonka aion palkata, että teräsprofiilien toimittajan (Knauf Danogips) kanssa ja sain tietää, että on OK käyttää 45 mm koolauksia cc30 sisäkaton rakentamiseen. Syy on, että olen valitettavasti tehnyt virheen ja antanut väärän leveyden huoneelle, se ei olekaan 2990 vaan ainoastaan 2290... :o Neuvo kuitenkin on, että asennan myös 25 mm toissijaisen
5 vastausta · 22,9k lukukertaa
F
fridde: Hei, Haluan tehdä kaksi avausta (joilla on melko matala rakennuskorkeus) kantaviin ulkoseiniin ja ymmärrän, että tarvitsen jonkun, joka voi sekä laskea tämän että toimittaa tekniset piirustukset rakenteesta. Onko jollain hyvää suositusta henkilöstä/yrityksestä, joka tekee tällaista? Terv. /Magnus
0 vastausta · 4,7k lukukertaa
B
Borgan: Haluaisin mielelläni nähdä kuvia rust Milkshake-stasi, koska harkitsemme tehdä jotain vastaavaa.
7 vastausta · 2,8k lukukertaa
W
Watchmen: autosol on pirun raskasta työtä. jos se on karkeaa, aloita hiomalla se puhtaaksi hienolla hiekkapaperilla. Sen jälkeen käytä karkeaa kiillotusvahaa laikalla, sitten siirry hienoon vahaan (eri laikat vahalle). Sitten saat täydellisen pinnan.
3 vastausta · 10,5k lukukertaa
MathiasS
MathiasS: [citat] Poraisin etukäteen 10 cm puuporanterällä upottaakseni ruuvin ja kiinnittäisin sitten pystysuorat tukipuut. Vaakasuorat tukipuut tukevat myös sisäpuolella olevat kerrokset, jotka seisovat lattialla.
6 vastausta · 4,5k lukukertaa
A
Alko: mikä juttu on siitä 50-60mm tai 100mm ilmarako? 20W-spotit keittiökaappien alla työnnetään kai sisään noin 5 mm raolla kaappiin asti, vai? /A
7 vastausta · 13,2k lukukertaa
bonnier
bonnier: [citat] Voitko kehittää tätä hieman, eikö ole tuskin huono idea laittaa höyrynsulku, vaikka hän ei korjaa lattiapalkistoa myös? Erityisesti jos hän laittaa tavallisen eristeen seinään myös.
8 vastausta · 16,8k lukukertaa
H
helenah2: Meillä oli seinä, joka koostui (paitsi kipsistä pinnoilla) kerroksesta paksuja pystylautoja, jotka olivat pontattuja, ja kerroksesta vaakalaudoja. En tunne mittasuhteita, mutta sanotaan, että pystylaudat olivat noin 10x15 cm. Kun ne poistettiin, se näytti samalta kuin kuvissasi. Luulimme sen olevan kantava ja palkkasimme rakennusfirman poistamaan sen ja kantamaan pois. Mutta sekä
2 vastausta · 11,0k lukukertaa
·
P
pixel: Mielenkiintoisia ajatuksia! Ne gyproc-levyt, jotka on ruuvattu paikoilleen, ovat leikkaamattomia uusia levyjä. Tämä tarkoittaa, että viiste ulottuu noin 45 mm ennen kuin kipsi saavuttaa täyden paksuuden. Ehkä vähän epäselvää kuvassa. Miten lateksikitti täyttää siellä? Se on melko suuri tilavuus, 2,50 kattoon kertaa 8 kulmaa.
15 vastausta · 8,8k lukukertaa
·
S
synpunkter: EPS:llä on suunnilleen sama eristysarvo kuin 50 % tavallisella solumuovilla, sillä erotuksella, että EPS:llä vältetään kylmäsiltoja (ei saumoja levyjen välillä jne.). Joka tapauksessa 5 cm EPS vastaa noin 2,5 cm solumuovia. Se ei ole paljon, mutta mahdollisesti parempi kuin ei mitään.
5 vastausta · 6,2k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.