Hei,

Olen asentanut helmipaneelin, joka on 160 cm korkea, ja aion viimeistellä sen listalla. Ihmettelen, onko olemassa "jyrsittyjä" listoja, jotka sopivat helmipaneeliin (joka on noin 12 mm paksu), sillä haluaisin välttää raon seinän ja listan välillä.

Toivottavasti ymmärrätte, mitä tarkoitan.

Ystävällisin terveisin,
Kilroy

Kyllä, tietenkin! Se olisi huono puutavarakauppa, joka myy paneelia mutta ei bröstlist.

Luulen, että ymmärrät minut väärin, olen täysin tietoinen siitä, että erilaisia listoja voi hankkia lautatarhasta. Tässä tapauksessa en etsi tavallista listaa sileällä taustalla, vaan siinä pitää olla urajyrsintä siinä, missä paneeli kohtaa listan. Sen pitäisi siis peittää listan ja olla tiiviisti seinää vasten.

Jotain tämän tyylistä, mutta 12 mm eikä 21 mm
http://www.byggmax.se/images/product/08521043.gif

Mitä minä ymmärrän, niin se on juuri sellainen lista mitä tarkoitan, rintalista. Liitän mukaan ERITTÄIN yksinkertaisen luonnoksen. Olemmeko samalla linjalla?

• Yksinkertainen kaavio, joka esittää seinän mustan värillä, punaisen paneelin ja sinisen vyötärölistan.
Jep, ja tarkoitat, että se löytyy sahalta? Olen saanut käsityksen, että niitä on vaikea löytää. Ehkä olen katsonut "väärissä" paikoissa.

Tarkoitin sitä :) Ainakin se löytyy vakavasti otettavista (esim. Optimera) täällä kaupungissa, en tiedä miten on halpamyymälöiden, kuten Jem&Fix, Cheapy, kanssa.

Onnea!

Byggmax esim. tarjoaa alla olevat kaksi vaihtoehtoa ja "vakavammalla" liikkeellä on monia vaihtoehtoja!

08521043.gif

08521045.gif

/Ingenjören

MUOKKAUS: Huomasin, että olet jo hylännyt ylimmän, mutta se sopii erinomaisesti 12mm pärlspontiin, meillä on se itsellä keittiössämme!

Täydellistä, kiitos!

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.