3 571 lukukertaa ·
4 vastausta
4k lukukertaa
4 vastausta
Muuratut terassikaiteet - ei Ruotsissa!?
Olemme halunneet muurata terassikaiteen, mutta kuulimme rakentajalta, että sitä yleensä vältetään Ruotsissa. Minusta se kuulosti oudolta, koska sataa käytännössä kaikissa maissa, joten oletan, että sillä on tekemistä lumen ja jään kanssa?
Olen kuitenkin nähnyt taloja Ruotsissa, joilla on sellaiset kaiteet (:: RB ARKITEKTUR AB:: Villa F) joten ilmeisesti se on mahdollista.
Voiko joku selittää, mikä ongelma on ja miten sen ratkaisee fiksuiten?
Olen kuitenkin nähnyt taloja Ruotsissa, joilla on sellaiset kaiteet (:: RB ARKITEKTUR AB:: Villa F) joten ilmeisesti se on mahdollista.
Voiko joku selittää, mikä ongelma on ja miten sen ratkaisee fiksuiten?
Hieman "inspiraatiota" ehkä 
Napsauta linkkiä ja sitten Kuvat:
http://www.byggahus.se/forum/badrum/60899-analysera-det-haer-galenpannebygget.html
Napsauta linkkiä ja sitten Kuvat:
http://www.byggahus.se/forum/badrum/60899-analysera-det-haer-galenpannebygget.html
Yes, se oli juuri jotain sellaista mitä ajattelin!ByggaNytt sanoi:
Vitsejä syrjään, kun näen kaiken lian terassin lattialla, luulen ymmärtäväni, mitä ajat takaa - on vaikeaa pitää puhtaana? Jos on rako lattian ja kaiteen välillä, oletan, että lika lakaistaan kaiteen alle ja (mahdollisesti) hoidetaan maasta?
Villa F (katso linkki yllä) oli sellainen rako yhdellä päädyllä, joten ehkä he lakaisivat likansa alas siellä?
Ongelma, kuten ymmärsin sen, liittyi vedenpoistoon ja vastaavaan, mutta Villa F:ssä mielestäni voi nähdä putken kaiteen juurella, noin keskellä. Ehkä vesi annetaan valua siitä ulos? Valon sisäänpääsystä on tietysti pointti - ehkä yksinkertaisesti tuntuu liian pimeältä, jos tekee niin?isolde sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi