Olen asentanut ne jo kauan sitten

.
Mutta ei vielä väriä paikallaan.
Ajattelin maalauttaa ne työpaikan maalarin kautta, mutta siitä tulisi kuljetusongelma.
Joten ostin häneltä maalia ja aion
maalata ne itse

.
En ole saanut niitä valmiiksi, koska aion muuttaa valoa sisäpuolella.
En ollut tyytyväinen sisäisiin spotteihin, mietin vaihtaa valolistaan, jonka aion laittaa hieman piiloon.
En halua, että se alkaa palaa.
Spotit tulevat aika kuumiksi.
Terveisin Putte