titanium
titanium: Kyllä, joskus täytyyhan ställa upp !
10 vastausta · 5,2k lukukertaa
·
S
Spirex: Taidat tosiaan osata asiasi. Mutta mikä on mielipiteesi siitä, miten pitäisi tehdä? Muovittaa sisäseinät? Työskentelen itse kirvesmiehenä (en kuitenkaan omaa kokemusta ja tietoa kaikesta tästä, koska olen melko nuori). Mutta olen ollut mukana kahdessa vanhemmassa talossa, jotka on täysin remontoitu, eikä kummassakaan ole käytetty muovia, vaan molemmilla kerroilla kuitupaperia. Toki
11 vastausta · 2,0k lukukertaa
G
GoEk: Kiitos vastauksesta ja linkistä!
3 vastausta · 5,1k lukukertaa
G
A
Alko: [citat] Jäi jatko pois edellisestä viestistä. /A
5 vastausta · 3,4k lukukertaa
H
Hawkai: Hei Olen saanut uuden muovikaton terassille. Kattopalkkien pitäisi kulkea pitkin pitkää sivua. Ongelma on, että kattopalkkien keskipisteiden välinen etäisyys on tällä hetkellä liian suuri. Syynä siihen, että levyt pitäisi olla kattopalkkien suuntaisesti, on se, että levyjen väliin asennetaan tiiviit puristuslistat, jotka kiinnittävät ne. Jotta asennus olisi tiivis, tarvitaan
0 vastausta · 7,9k lukukertaa
·
M
mandg: Olin laittanut teippiä niiden ympärille, jos ne on vaihdettava; liimaaminen on paljon työtä.
3 vastausta · 4,1k lukukertaa
Y
Yrrol: [citat] Huonekalu on saatavilla vain valkoisena ja myytiin vain pakettitarjouksena.
4 vastausta · 3,0k lukukertaa
Matti_75
Matti_75: Joo, se ei ole ongelma, koska teräsrankaseinä ei tule kantavaksi.
3 vastausta · 3,3k lukukertaa
X
Xixi: Oi voi, no epäilen vahvasti, että naapurimme suostuvat mihinkään sellaiseen kuin kuvailet. Täytyy varmaan opettaa heille askel askeleelta (haha), tai toivoa, että he saavat jälleen uuden ulkomaankomennuksen... Kiitos vastauksestasi!
2 vastausta · 7,8k lukukertaa
jarlen84
jarlen84: Kuinka paljon on korkeuseroa lattian ja parvekkeen oven alaosan välillä?
1 vastaus · 3,9k lukukertaa
P
Prosit: Kokouksen jälkeen konstruktorin kanssa tulimme siihen tulokseen, että saksikattotuolit ulkokaltevuudella 30 astetta ja sisäkaltevuudella 20 astetta pitäisi toimia, ainakin niin kuin ymmärrämme tekstin yhdessä hänen konstruktiokirjoistaan. Ulkokaltevuuden nostaminen 27 asteesta 30 asteeseen ei pitäisi aiheuttaa suurempia ongelmia, mm. koska talo ei sijaitse asemakaavoitetulla alueella ja
4 vastausta · 6,9k lukukertaa
·
T
SBH: jos et ole siellä, ei se ole ongelma. onko siellä lämpö päällä koko ajan?
4 vastausta · 2,5k lukukertaa
J
jonneborg: Kiitos paljon vastauksista, niistä oli todella suuri apu :)
3 vastausta · 948 lukukertaa
Immobil
Immobil: Anteeksi! :blushing: 2 x askelkorkeus + askelsyvyys sen kuuluu olla! Piti vähän kiirettä siellä. ;) Korjaan aikaisemman viestini, jotta kukaan ei menisi enemmän sekaisin kuin minä olin. :wow:
5 vastausta · 2,9k lukukertaa
B
barajag: [citat] Joo, tavallinen kompressori ei oikein riitä, mutta jos vuokraat dieselkompressorin ja suuren bilmaskinin, se maksaa tonnin päivässä, ja siitä pitäisi selvitä. Kutsu muutama kaveri niin vuorottelette.:) http://www.cramo.se/Web/Core/Pages/StartPageCountry.aspx?id=6769&epslanguage=SV
3 vastausta · 4,7k lukukertaa
A
AnetteL: Tietääkö kukaan mistä voi ostaa säkerhetsfolie Skånessa?
0 vastausta · 1,0k lukukertaa
A
anaitis: Se voisi ehkä onnistua myös tavallisella fogskumilla, koska pinta on kosketuksessa ilman kanssa.
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
Raceman
Raceman: Linkissä on henkilö, jolla on kokemusta betonitaloista. Jos keskusteluketjussa ei vielä kerrota mikä on paras, voit varmasti laittaa hänelle PM:n. http://www.byggahus.se/forum/stenhus/161663-egenprojekterat-prefab-betonghus.html
1 vastaus · 1,7k lukukertaa
S
sammi: Ajateltu eristää talo Finjan järjestelmällä cellplast, verkko ja kuitulaasti. Onko se ok, jos nykyinen seinä näyttää seuraavalta. Siporex 200 mm, 30 mm ilmarako 120 mm tiilijulkisivu
0 vastausta · 984 lukukertaa
J
Jan-Å: Parketin alla pitäisi olla joko betonilaatta/palkisto, jos talo on sellainen, tai lattiakuitulevy tai vaihtoehtoisesti puulankku, jos se on puutalo. Joten jos sinulla ei ole lattialämmitystä, on tietysti ratkaisu kiinnittää seinä tuohon sen jälkeen, kun on sahannut parketin pois. Kelluvien lattioiden kanssa on hankalaa, meillä on edullinen laminaattilattia, joka reagoi voimakkaasti viime
9 vastausta · 4,4k lukukertaa
H
Helioz: Etanadynamiitti saattaa toimia? http://www.finjabetong.se/App_Resource/Page/file/bemix/3023-1.pdf Ei kuitenkaan ratkaise ongelmia kaiken raudoituksen kanssa. Esimerkiksi Dronco (muillakin valmistajilla on) tarjoaa laikan, jossa timantit ovat ulkopuolella, mikä mahdollistaa raudoitetun betonin leikkaamisen kuluttamatta sitä, se leikkaa myös raudat läpi. Ehkä kannattaa kokeilla 230 mm
9 vastausta · 1,8k lukukertaa
S
Stensson11: Kuten OHE kirjoittaa, mutta täydennä tekemällä samoin alapuolella.
9 vastausta · 7,4k lukukertaa
·
M
SBH: Aiotko laittaa klinkkeriä. ajattele, mitä liimaa ja sauma-ainetta käytät. tavallinen liima tai sauma ei kelpaa. sen pitäisi mielellään olla pakkasenkestävä,
7 vastausta · 2,8k lukukertaa
E
eran: Kiitos vastauksesta. Luulen, että jatkan glesen kanssa, jonka otan ja esiporaan neljälle ruuville, jotka laitan seinäpilareihin. Paksu plyfa oli älyttömän kallis. Sitten otan ja poraan lyhyille ruuveille, joilla kiinnitän kaapit gleseen. // Erik
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
whitewheels
whitewheels: Kiitos!:)
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
whitewheels
4 vastausta · 1,1k lukukertaa
L
largab: Tuuri?! Se kuulostaa hyvin pessimistiseltä. Tuuri käy rakkaudessa ja uhkapelissä :-) Tässä tapauksessa, jos noudattaa tervettä järkeä, säädöksiä, ei piiloputkiliitoksia, hyvää rakennusmateriaalia jne., niin on todella suuri epäonni, jos koskaan tulee vahinkoa, johon tarvitsee vakuutusyhtiön apua.
11 vastausta · 26,4k lukukertaa
The Tor
The Tor: Pehmeä sauma kuulostaa mielenkiintoiselta. Mutta silloin minun täytyy ensin kaivertaa pieni ura, johon sauma laitetaan, arvaan? Toinen idea, joka minulla oli, oli laittaa jonkinlainen Easy Cover, mutta ehkä sekin halkeaa? Vaikka liikettä ei ole erityisen paljon.
2 vastausta · 5,7k lukukertaa
R
Randulf: Se ei ole kovin karkea, mutta riittävän karkea, jotta pikkuinen saisi naarmuja, jos hän vetää kämmenselkänsä sitä vasten, joten sen päällä pitäisi oikeastaan pystyä pitämään kipsiä. Mutta luulen, että vältyn ostamasta uusia ovelistoja, jos poistan ensin masoniitin.
2 vastausta · 1,9k lukukertaa
pickels
pickels: Tiivistin vähän tuulensuojaeristeellä rakoja, jotta se ei puhaltaisi liikaa eristeeseen, niin eikö niin pitäisi voida tehdä ilman, että siitä tulee mitään ongelmia myöhemmin? Terveisin Niclas [bild]
0 vastausta · 1,3k lukukertaa
L
Linnea__: Hei! Kiitos vastauksesta. He ovat nyt sanoneet, ettei heillä ole mitään sopivaa. Mietin vesi- tai natriumsilikaattia. Voisiko se toimia?
2 vastausta · 2,0k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.