5 203 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
Saaristolook...raakapontti seinällä. Miten?
Vaimo ja minä olemme innostuneet saaristolaislookista ja haluamme siksi asentaa raakalautaa eteisen seinälle ja maalata se valkoiseksi. (Tiedän, shabby chic
)
Miten ihmeessä teen sen parhaiten?
Seinä on tavallista kipsilevyä. Jos asennan poikkipuut pystyäkseni naulaamaan ponttilaudat, kuten 5mm MDF, ja sitten 17mm raakalauta, se tulee työntymään 10mm ovenkarmien ja ikkunankehyksien ulkopuolelle. Miten ratkaista tämä ongelma?
Poikkipuista luopuminen ja naulaaminen suoraan kipsilevyyn ei tunnu hyvältä idealta. Ajattelin jyrsiä kipsin pois ja asentaa puupuut, mutta silloinkin ponttilaudat tulevat hieman ovenkarmien/ikkunankehyksien ulkopuolelle.
Uusien ovenkarmien ja ikkunankehyksien asentaminen ei ole vaihtoehto. Eikä myöskään kipsilevyjen poistaminen.
Onko kenelläkään hyvää ehdotusta?
Miten ihmeessä teen sen parhaiten?
Seinä on tavallista kipsilevyä. Jos asennan poikkipuut pystyäkseni naulaamaan ponttilaudat, kuten 5mm MDF, ja sitten 17mm raakalauta, se tulee työntymään 10mm ovenkarmien ja ikkunankehyksien ulkopuolelle. Miten ratkaista tämä ongelma?
Poikkipuista luopuminen ja naulaaminen suoraan kipsilevyyn ei tunnu hyvältä idealta. Ajattelin jyrsiä kipsin pois ja asentaa puupuut, mutta silloinkin ponttilaudat tulevat hieman ovenkarmien/ikkunankehyksien ulkopuolelle.
Uusien ovenkarmien ja ikkunankehyksien asentaminen ei ole vaihtoehto. Eikä myöskään kipsilevyjen poistaminen.
Onko kenelläkään hyvää ehdotusta?
+1 siihen! Vaakasuuntaisesti on vähintään yhtä tyylikästä ja "saaristo" kuin pystysuunnassa ja paljon helpompaa tässä tilanteessa...titanium sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
