Hei,

Olemme parhaillaan rakentamassa taloa ja olemme päättäneet rakentaa sen betonista. Emme kuitenkaan tiedä, pitäisikö meidän valita puu vai betoni sisäseiniin. Betoniseinät ovat leveämpiä kuin puuseinät, eli vievät enemmän asuintilaa ja tarvitaan isompia reikiä seinissä, kun haluaa ripustaa asioita, eli hieman isompi operaatio kuin puussa ja ei niin helppo piilottaa/korjata isompia reikiä. Mutta puuseinien ja betoniseinien välillä tulee mahdollisesti toistuvia halkeamia saumoihin, kun puu liikkuu säävaihteluiden myötä. Sanonta "vältetään erilaisten materiaalien sekoittamista" on tunnettu, mutta koskeeko se myös sisätiloja? Onko muuta huomioitavaa sisäseinien materiaalin valinnassa?

Kiitollinen vinkeistä teiltä, joilla on kokemusta tästä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.