4 112 lukukertaa ·
3 vastausta
4k lukukertaa
3 vastausta
Liimataanko pelti puulattiaan?
Minulla on kamiina, jonka edessä on suojalevyt, ja lattia on lakattu puulattia. Lattian hionnan ja uudelleenlakkauksen yhteydessä levyt poistettiin, nyt minun täytyy liimata ne takaisin. Minkälaista liimaa minun pitäisi hankkia?
Mielellään jotain, mikä on helppo poistaa ilman liikaa vaivaa, sillä ajattelin korvata nykyiset pellit uusilla jonkin ajan kuluttua.
Mielellään jotain, mikä on helppo poistaa ilman liikaa vaivaa, sillä ajattelin korvata nykyiset pellit uusilla jonkin ajan kuluttua.
Et voi kuvitella kaksipuolista teippiä niin kauan, koska aiot kuitenkin vaihtaa sen?
Muuten toimii tavallinen rakennusliima tuubissa, jonka voi leikata pois terällä, jos liimaat vain reunoja pitkin, toivottavasti liima tarttuu huonommin lakkaan, jotta lakka ei irtoa mukana, mutta on vaikea sanoa.
Muuten toimii tavallinen rakennusliima tuubissa, jonka voi leikata pois terällä, jos liimaat vain reunoja pitkin, toivottavasti liima tarttuu huonommin lakkaan, jotta lakka ei irtoa mukana, mutta on vaikea sanoa.
Ehkä ohut silikonilanka rakennusliiman sijaan?
Minulla on tunne, että se on hellävaraisempi lakalle purkamisen aikana.
Mutta muuten olen samaa mieltä edellisen viestin kanssa: Jos tiedät, että ne pitää vaihtaa pian, on teippi luultavasti paras vaihtoehto.
Minulla on tunne, että se on hellävaraisempi lakalle purkamisen aikana.
Mutta muuten olen samaa mieltä edellisen viestin kanssa: Jos tiedät, että ne pitää vaihtaa pian, on teippi luultavasti paras vaihtoehto.
Viimeksi muokattu:
Klikkaa tästä vastataksesi