tttomten
tttomten: Kyllä, eristelevyt ovat ehdottomasti suositeltavia.
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
Lundvall76
Lundvall76: Hei! Aion tilata kattopellit, tp20. Kattolappeen pituus on 4730 mm harjalta räystäälle. Pelti asetetaan, käsittääkseni, reunakkain räystään kanssa, mutta kuinka ylös asti ne asetetaan? Harjapelti peittää osan. Onko sopivaa tilata 4700 mm pitkiä peltejä vai ovatko ne liian pitkiä? Kattokulma 14 astetta. Ystävällisin terveisin, Mathias
0 vastausta · 645 lukukertaa
L
Lenza: On hyvä, jos luet ensin PBL:n Boverketissa siitä, mitä trapetsikaiteille kuuluu. On nimittäin olemassa turvallisuusnäkökulma, joka liittyy nykyisten seisovien puurimoiden poistamiseen, jos aiot muuttaa joskus, voi olla haitaksi, jos on rakentanut jotain, mikä ei ole PBL:n mukaista. Turvallisuusriski on pääasiassa se, että lapset voivat alkaa kiipeämään tai jäädä kiinni jollain
1 vastaus · 3,8k lukukertaa
Skåneskutan
Skåneskutan: Ok, kiitos!
6 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
Skåneskutan
6 vastausta · 2,5k lukukertaa
·
KnockOnWood
KnockOnWood: [citat] Säädät siis kaikkia ovenkarmeja kerran vuodessa? Eikö olisi parempi asentaa ne oikein alusta alkaen ;)
16 vastausta · 3,1k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se riippuu palkkien mitoista ja portaiden mitoista.
3 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
BirgitS
BirgitS: Bauhausilla on 18 mm paksu tammi (liimalevy), 30 tai 40 cm syvä ja pituudet jopa 250 cm. En tiedä, millainen heidän tammi-levy on, mutta meillä on vastaava koivusta hyllyille, ja siinä oli joitakin rumia oksakohtia jne., mutta ne voitiin sijoittaa niin, että hyllyt, joissa oli vaurioita, olivat alhaalla tai vauriot ylöspäin ylimpänä hyllynä. Sen sijaan ne ovat täysin tasaisia.
2 vastausta · 2,3k lukukertaa
S
Solkväll: Olen rakentamassa attefalstalohus ja nyt on aika asentaa lattia. Olen ostanut 95x22 lankkuja, jotka ruuvataan kiinni lattiarunkoon, ja sitten laitetaan sokkelilevy. Aluksi ajattelin käyttää kuitusementtilevyjä, joita myydään rakennusliikkeessä erittäin edulliseen hintaan, mutta olen nyt saanut tietää, että niitä ei tule saataville ennen maaliskuun loppua ja tarvitsemme ne noin kahden
0 vastausta · 2,4k lukukertaa
M
Mastodontfilms-Mats: Heillä on myös osa Bauhaus Sisjönissä (Göteborg). Olin siellä 5 tuntia sitten.
17 vastausta · 18,5k lukukertaa
·
J
justusandersson: Se oli A:n mukaan, jolla laskin alas palkkikorkeutta. B on kuitenkin paljon tehokkaampi.
6 vastausta · 1,5k lukukertaa
·
Sturmtiger
Sturmtiger: Minulla on vanhempi kirja pöytä, joka näyttää näin rakenteeltaan. Se on myös kulunut, lisäksi
4 vastausta · 3,5k lukukertaa
·
F
Freddy_kruger: Juuttikangas, silppuripaperi ja tapettiliisteri... Myrkyllisin pitäisi olla väri...
2 vastausta · 4,2k lukukertaa
·
prototypen
prototypen: Ei, jos pärekatto on hyvässä kunnossa, se toimii aluskatteena. Protte
3 vastausta · 1,6k lukukertaa
B
BORNER: Suuret kiitokset!
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
B
2 vastausta · 1,8k lukukertaa
·
N
nybyggarn3: Kompastuin tähän vanhaan ketjuun ja voin täydentää, että siitä tuli vaihtoehto 2, jossa on pelti, joka nousee fasdlevyn taakse ja laskee muutaman senttimetrin alas perustuksen eteen. Pelti peittyy kokonaan etuosan taakse ja varmistaa, että levyä pitkin valuva vesi pysyy poissa kantavalta rakenteelta. Mielestäni siitä tuli todella hyvä.
16 vastausta · 5,3k lukukertaa
·
P
PL600: [citat] Ok, kuulostaa hyvältä. suuret kiitokset!!(y):D
4 vastausta · 2,6k lukukertaa
Nathalie Ekman
Nathalie Ekman: PDF-tiedostoa ei voi ladata tänne. Mikä tuuri minulla on tämän piirroksen kanssa, not. Vaikea nähdä yksityiskohtia, kun jouduin ottamaan kuvakaappauksen kuvasta.
5 vastausta · 1,1k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: 40mm ja sotke vähän, niin kohta se on 42 ;)
4 vastausta · 779 lukukertaa
P
putte1958: Hei. Olen parhaillaan remontoimassa eteistä omistusasunnossani. Jos olisin tiennyt enemmän, en olisi koskaan koskenut sisäkattoon, joka osoittautui kalkkikipsatuksi. Olen raaputtanut pois kaiken, mikä istui pinnallisesti, ja hionut osan, mutta kaikki ei ole lähtenyt. Miten on Gyproc-kipsauksen kanssa, voiko tätä soveltaa suoraan, ja asiaan kuuluu, että olen hionut niin, että pienet
0 vastausta · 614 lukukertaa
C
C.Lundin: Kummatkaan rampit eivätkä portaat yhdessä osassa ole ongelma oikealla betonilla. Jähmeä betoni ja suhteellisen hidas valaminen, niin ei ole ongelmia. Skeittirampeille ja vastaaville käytetään usein ruiskubetonia, joten toteutus ei ollenkaan vastaa autotallin sisäänkäyntiä.
20 vastausta · 39,7k lukukertaa
·
Rickard.
Rickard.: Koko taloni (kaikki kantavat seinät) on rakennettu 45x120, ≈50 vuotta mitä minun pitäisi tarkkailla putte?
20 vastausta · 14,3k lukukertaa
Charl1e
Charl1e: Hei!(: Olen käyttänyt Träguiden-mitoitusohjelmaa laskemaan harjapalkkeja ja harjahirsiä autotallin rakennukseen. Heidän esimerkissään pylväät lasketaan mukaan, mutta ihmettelen, milloin pylväät voi jättää pois, kun siellä tulee olemaan seiniä harjalle saakka samoissa paikoissa missä pylväät olisivat. Yksinkertaisesti, kuinka paljon voi pistekuormittaa kehikkoa cc600 45x145 c24,
0 vastausta · 1,2k lukukertaa
D
dairyman: Hei ensimmäinen viesti täällä foorumilla. Aion aloittaa pesuhuoneen/kylpyhuoneen rakentamisen vanhaan tiilirakennukseen vuosisadan vaihteesta. Huone on maanpinnan yläpuolella ja yksi seinistä on ulkoseinä, muut seinät ovat yhteydessä muihin tiloihin (autotalli), jotka ovat lämmittämättömiä ja ehkä nekin pitäisi laskea (ulkoseiniksi) mutta ilman tuulta ja vettä =) Kaksi seinää
0 vastausta · 1,7k lukukertaa
·
J
justusandersson: On olemassa purkautumissääntö, joka kulkee aivan savupiipun vieressä (vaakasuorassa suunnassa piirustuksessa) molemmilla puolilla. Jos tämä sääntö on vaurioitunut, se muuttuu heikoksi. Et voi katkaista mitään sääntöä. Huonot täytyy vaihtaa.
3 vastausta · 1,3k lukukertaa
·
mexitegel
mexitegel: Saat vähemmän kellaritunnelmaa ja vähemmän työtä, jos käytät metallirunkoa ja laitat kipsilevyn ulkopuolelle. Muista kuitenkin, että tilassa tulisi olla ilmanvaihto.
2 vastausta · 2,6k lukukertaa
·
K
knipo: [citat] Tuloksesta tuli mielestäni ihan ok ja täytti omat vaatimukseni. Se ei ehkä ole täysin 100% tasainen pinnalta, mutta tarpeeksi minulle. Hieman aaltoileva. Se voitaisiin varmaan hioa täysin tasaiseksi, mutta en ole miettinyt sitä. Olen pohtinut ohutta metallilevyä osalle toisesta reunasta. En ole käyttänyt sitä kovin paljon, jos olen rehellinen. Se on ollut täysin täynnä
20 vastausta · 47,3k lukukertaa
·
A
Anonymiserad 239657: [citat] Voi olla pieni ero pakettiautoissa. Mutta muistan, kun olin vuokrattuna eri yrityksille ja meidän piti auttaa laattakeskusta kuljettamaan klinkkereitä asuntoihin. Hän vain nosti sisään lavan, joka painoi varmasti kaksinkertaisesti siihen nähden, mitä saimme kuljettaa. Omistaja halusi minun ajavan, ja ajoinkin ensimmäisen kierroksen. Mutta kun sisälokasuojat osuivat renkaisiin
7 vastausta · 4,9k lukukertaa
J
Jimman9: Hei! Tarvitsisin vähän ajatuksia siihen, miten minun pitäisi ajatella. Meillä on tällä hetkellä eristämätön terassihuone "alkuperäisen" terassin päällä eli ilmaa alla eikä minkäänlaista eristystä alhaalta. Haluaisin estää sekä maan kosteuden että vedon pääsyn terassihuoneeseen yhtä helposti kuin nyt. Ajatukseni on laittaa tuulensuoja-kangasta (ei muovia) olemassa olevan
0 vastausta · 2,2k lukukertaa
S
Stefan1972: Eikö olekin helpompaa mitoittaa juuri se kattotuoli olosuhteiden mukaan? Silloin ei tarvitse vahvistaa mitään, vaan kattotuoli lepää tavallisesti ulkoseinillä ja kantaa sitten nykyisen kuorman. Toinen katto voidaan kiinnittää kattotuoliin, jos se mitoitetaan sen mukaisesti.
4 vastausta · 7,1k lukukertaa
·
F
falkn: Olen samaa mieltä edellisen kanssa. Lisäksi on mahdollista vaihtaa putki seinärasiassa, mutta se ei yleensä onnistu seinäkaareessa.
2 vastausta · 3,7k lukukertaa
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.