4 870 lukukertaa ·
7 vastausta
5k lukukertaa
7 vastausta
Kuljettaa klinkkeriä/laattoja perävaunussa?
Hei!
Taloamme varten olemme ostaneet laattoja ja klinkkeriä itse, ja nyt ne pitää kuljettaa rakennuspaikalle noin 80 kilometrin päähän.
Voiko näitä kuljettaa tavallisella peräkärryllä vai tarvitseeko kuljetuksen olla "pehmeämpää"?
Klinkkeri on graniittikeramiikkaa, jos sillä on merkitystä.
Taloamme varten olemme ostaneet laattoja ja klinkkeriä itse, ja nyt ne pitää kuljettaa rakennuspaikalle noin 80 kilometrin päähän.
Voiko näitä kuljettaa tavallisella peräkärryllä vai tarvitseeko kuljetuksen olla "pehmeämpää"?
Klinkkeri on graniittikeramiikkaa, jos sillä on merkitystä.
....mutta kuten sanottu, älä aseta suuria laattoja makuulle......kun hain isomman kuorman Kakelbolagetista Brommassa, he kertoivat kauhutarinoita rakentajista, jotka latasivat peräkärryn täyteen ja päätyivät kotiin ilman yhtään ehjää laattaa...
Voi olla pieni ero pakettiautoissa. Mutta muistan, kun olin vuokrattuna eri yrityksille ja meidän piti auttaa laattakeskusta kuljettamaan klinkkereitä asuntoihin. Hän vain nosti sisään lavan, joka painoi varmasti kaksinkertaisesti siihen nähden, mitä saimme kuljettaa. Omistaja halusi minun ajavan, ja ajoinkin ensimmäisen kierroksen. Mutta kun sisälokasuojat osuivat renkaisiin joka puolelta, kieltäydyin. Mutta kaikki oli ehjää ja ne makasivat =)MathiasS sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi