Blommaren #1 Jäsen · 3 viestiä 9 hel 2020 klo 18:04 Blommaren Jäsen 3 viestiä 9 hel 2020 klo 18:04 #1 Hej! Har två rum med spänntak från gissningsvis 50-60 talet. Vill nu riva ner det då det finns fina plankor under och för att det är sönder. Vet någon om det var vanligt att behandla detta material med något typ av gift som t.ex. asbest? #myrkyt #kireä-katto
Hej! Har två rum med spänntak från gissningsvis 50-60 talet. Vill nu riva ner det då det finns fina plankor under och för att det är sönder. Vet någon om det var vanligt att behandla detta material med något typ av gift som t.ex. asbest?
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 693 viestiä 9 hel 2020 klo 18:33 useless Lök. Gävleborg 43 693 viestiä 9 hel 2020 klo 18:33 #2 Asbesti ei ole myrkky, johon käsitellään asioita.
F Freddy_kruger #3 Jäsen · södemanland · 706 viestiä 9 hel 2020 klo 18:35 Freddy_kruger Jäsen södemanland 706 viestiä 9 hel 2020 klo 18:35 #3 Juuttikangas, silppuripaperi ja tapettiliisteri... Myrkyllisin pitäisi olla väri...